Évértékelés / centenáriumi kiadás
2021. január 10. írta: csillabella

Évértékelés / centenáriumi kiadás

avagy meglett a 100 könyv 2020-ban!

Amióta elkezdtem írni a blogot, minden évben ez volt a célkitűzésem (inkább vágyam, reményem), hogy legyen meg a 100 könyv. Ennek még csak a közelében sem jártam eddig. (2017- 64 könyv, 2018- 44, 2019-ben pedig 68) Nem írtam minden olvasott könyvemről blogot 2020-ban, 5 könyv kimaradt. 

ep100.jpg

Nem tudom mi változott. Mondhatnánk csuklóból, hogy a vírus miatt, de nem. Első negyedévben 25 könyvet olvastam, így ha azt tudtam volna hozni, akkor is meglett volna a 100. Jó persze ha nincs vírus, akkor többet nyaralunk, utazunk, jövünk- megyünk.

A munkám nagyon durva volt idén, április óta új munkakörben dolgozom, és hát a gyengébb napok voltak 10-12 órásak, ennél voltak azért hosszabbak is. Ilyenkor hétvégén is ki voltam merülve, szóval magam se tudom hogy jött össze ennyi könyv.

time-decoration-lights-fairy-lights-preview.jpg

Arra gondolok, hogy, ami mégis meghozta a sikert, az a sok jó könyv. Idén röpködtek az 5 csillagos könyvek, volt ismét egy 5.1 csillagos is. És egyre szívtelenebbül teszem félre azokat a könyveket, amik nem tetszenek.

Mit érzek most, hogy meglett végre a 100 (37362 oldal)? Nem mondom, hogy nem volt bennem a végén némi kényszer is, mikor elkezdtem egyre közelebb kerülni a célhoz, hogy kellemetlen lenne ennyire közel elbukni már. De összességében valahol örülök, és büszke vagyok, hogy sikerült! Innentől látjuk, hogy nem lehetetlen elérni 100 könyvet. De idén megelégszem azzal, ha a heti 1 összejön, csak legyen sok jó kalandban részem! 

Az év legnagyobb csalódása:

5. Rachel van Dyken- The Matchmaker's Playbook - A csábítás szabályai

4. Graeme Simsion - A Rosie-következmény

3. W. Bruce Cameron - Karácsonyi kutyavásár 

2. Kőhalmi Zoltán- A ​férfi, aki megølte a férfit, aki megølt egy férfit

1. Mark Haddon - A delfin

Idén gyűjteni fogom azokat a könyveket is, amiket félbehagyok, mert azok a legnagyobb csalódások. De azért 2020-ban végigolvastam párat, ami nem tetszett, és mindközül A delfint vártam a legjobban, ezért is okozott akkora csalódást.

Legjobb lötyi könyvek:

5. Mary Kay Andrews - A Dagály Klub

4. Elle Kennedy - The ​Deal /Az üzlet

3. Brittainy C. Cherry - Lebegés

2. Borsa Brown - A szárd szikla

1. Sophie Kinsella - Csörögj rám!

 + 1: Csokoládé sorozat mind a 4 részét elolvastam idén, bár nem kiemelkedőek, a hangulatát nagyon megszerettem.

És végül a legjobb könyvek, amiket erősen ajánlok:

5. Böszörményi Gyula - A Rudnay - gyilkosságok

4. Joanna Goodman - Elveszett ​lelkek otthona

3. Sienna Cole - A köd után

2. John Grisham - A cég

1. Lisa Wingate - Elrabolt életek

Az Elrabolt életek lett a blog történetének 2. olyan könyve, ami 5.1 csillagot kapott. Legjobb könyveknél muszáj megemlítenem a könyvet, amiről a blog kapta a nevét, és idén újraolvastam: Richard Adams: Gesztenye, a honalapító. J.D.Barker-től is majdnem felkerült A negyedik majom, de a folytatása miatt aztán mégsem.

Olvasás szempontjából eredményes, tartalmas év volt. Jó kis könyvekre akadtam: ajánlottak barátok, moly-os ismerősök, kihívások kapcsán is kerestem és találtam jó könyveket. Igyekszem nem egysíkúan olvasni, és úgy érzem ez sikerül(t) is, színes a paletta. 

❤️ Végül köszönet azoknak, akik olvassák a blogot! Jól esik, mikor valakit érdekel a véleményem, vagy mi több, esetleg ez hozza meg egy könyvhöz a kedvét. És, mikor a blogom alapján vesznek ajándékba könyvet! Ezek miatt megéri! ❤️

blog.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr7016362902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása