Kőhalmi Zoltán- A ​férfi, aki megølte a férfit, aki megølt egy férfit (9)
2020. január 30. írta: csillabella

Kőhalmi Zoltán- A ​férfi, aki megølte a férfit, aki megølt egy férfit (9)

*3.5*

Mikor megláttam a címet, az írót és hogy ez egy skandináv krimi paródia lesz, tudtam, hogy el kell olvassam. A stand-upot bírom, a paródiákat is, még ha elvontak is, így vettem a bárotságot, és megvettem a könyvet.

covers_558567.jpg

Az elején még azt hittem lesz ebből valami: voltak benne poénok (na nem túl sok), a főszereplő karaktereket megszerettem. De a történetet (ha nevezhetjük így) nem tudtam hova tenni.

A könyv 5 történetből áll, mindegyikben azonosak a főszereplők. Miközben unott fejjel olvastam, párom kérdezgette milyen a könyv. Annyit tudtam mondani rá, hogy fura. Többet vártam és szerintem sokkal több lehetőség volt ebben.

Lelövöm a poént: mindegyik novellában elvont gyilkos van:  az író, a szerkesztő, kiadó, korrektor és narrátor. Én meg "mi van?!". Nekem ez egyáltalán nem jött be. Zavaros volt ettől az egész. Én egy rendes krimire történetre számítottam.

Csak azért olvastam ki, mert megvettem, és ha már pénzt adtam érte, akkor a végére akartam járni. De innentől óvatosabb leszek a vásárlásokkal.

 https://moly.hu/konyvek/kohalmi-zoltan-a-ferfi-aki-megolte-a-ferfit-aki-megolt-egy-ferfit

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr6015446800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása