Mary Kay Andrews - Víkendezők (32)
2017. július 02. írta: csillabella

Mary Kay Andrews - Víkendezők (32)

*5.0*

Ez a könyv nagyon betalált! Könyvesboltban nézelődtünk csak úgy, mikor megláttam az új könyvek között a Víkendezőket. A szerző neve ismerős volt, egy másik könyve fent volt a bookancslistámon. Elolvastam  a tartalmát, és gondoltam kockáztassunk, vegyük meg. Hú de jó döntés volt! Minden oldalát imádtam!

3388.jpg

A történet a víkendezőkről szól. Félretéve a viccet, Riley életét, családját ismerhetjük meg: 42 éves, van egy cukorbeteg lánya, férjével rossz kapcsolatban vannak, válófélben. A nyarat a Belle szigeti nyaralójukban szokták tölteni, meglehetőst tehetősek. Egy váratlan fordulat után meg kell tudnia, miért tűnt el a férje, miért mentek tönkre anyagliag és hogy kezdhet új életet. Családja, barátai mellette állnak, lánya időnként feszegeti a határokat(néha adtam volna egy pofont neki), de ez a családias légkör is az, amit külön szerettem a könyvben. Közben kiderül, hogy a családban másnak is akadnak titkai...nemcsak Riley férjének.

20130826_bald_head_island_photos_2276.jpg

covers_439032.jpgAmitől jó volt ez a könyv, a történeten túl persze, az az egésznek a  hangulata. Nem tudom télen is jó lett-e volna olvasni, feltételezem igen. De most szerettem átkelni velük a kompon, menni a szigetre, nézni a világító tornyot, vízparton lenni, érezni az esti szellőt. (Lehet, hogy ez egy csajos könyv :) )  Tényleg igaz, hogy egy könyv által eljuthatunk bárhova, és én nagyon jól éreztem magam a Belle szigeten. Párszor fel is nevettem olvasás közben: vicces is, könnyed is és érdekes.

Tetszett, hogy Riley nem roskadt össze a terhek alatt, hanem igyekezett kimászni belőlük. Mindenkinek jól jönne egy olyan barátnő, mint amilyen Parrish. És hát Nate... azt hiszem sok lány szeretne hasonló férfit: gazdag, jóképű, és számára csak az imádott hölgy létezik. Riley anyukája, Evelyn pedig a Szívek szállodájában levő Emilyre emlékeztetett, Lorelai sokszor nem egyszerűnek nevezhető édesanyjára.

Igyekeztem beosztani a könyvet, de így is a végére értem. Pedig még olvastam volna szívesen. Ami számomra jó hír, hogy van még 2 könyve az írónak, és, ami ennél is jobb hír, mindkettő megvan már!

 the-weekends.jpg

https://moly.hu/konyvek/mary-kay-andrews-vikendezok

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr1512635325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása