Robert Franklin Leslie - A medvék és én  (5)
2017. február 08. írta: csillabella

Robert Franklin Leslie - A medvék és én (5)

*4.8*

Hát ez a könyv... ez nagyon jó! Olyannyira, hogy bár sose voltam különösebben medve rajongó (eléggé állatszerető vagyok), de még az is átfutott a könyv után a fejemen, hogy én is szeretnék medvét. Persze ez a gondolat nagyon gyorsan ki is futott a fejemből, lévén a közel 60-70 kilós Moszkvai őrkutyánktól is tartok némiképp. Egy medve azért ennek a többszöröse. (Vicces lenne domesztikálni a medvét, biztos nem lennének betörések :) )34-e1376642502924.jpg

De ez a könyv olyan oldalát mutatja be a maciknak, amit én eddig nem ismertem, állatkerben nem láttam. (Pláne, hogy ott a macik mindig elég khm, inaktívak. Még Veresegyházán is.)

Egy kicsit azért vontam le a könyvből, mert helyenként azért terjedelmesre sikerült a növény- és állatvilág bemutatása. Kicsit nekem a természet kegyetlen rendjének leírása is sok volt, holott tudtam ez nem egy Disney könyv.

n_medve.jpgPróbáltam kideríteni, hogy ez igaz történet-e vagy sem, de külföldi oldalakon is csak feltételezéseket találtam, maradjunk annyiban, hogy szerintem igaz történeten alapszik.  És ha e gondolat vonalán megyünk tovább, akkor szívmelengető elképzelni, ahogy a 3 bocs csónakázik, vagy kucorodva alszik a főhős mellett, és kikövetelik a szeretet, törődést. Mivel igaz történet, ezért a könyv vége sem meglepő, ahova az ember odakerül, ott garantált a rossz vég (itt nem a főhősre gondolok természetesen, de nem szeretnék spoilerezni). A környék mindig is vonzott, ahol a történet játszódik, a vadregényes kanadai erdőkben, kristálytiszta tavakkal.  Mindenképpen ajánlom ezt a könyvet, gyakorlatilag mindenkinek, van benne kaland, életrajz, állatos történetek. Úgy tudom film is készült belőle, abban nem vagyok biztos, hogy azt szeretném-e látni.

 https://moly.hu/konyvek/robert-franklin-leslie-a-medvek-es-en

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr3512238840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása