Sarah Morgan - Álmaimban ​Manhattanben
2021. november 25. írta: csillabella

Sarah Morgan - Álmaimban ​Manhattanben

*4.5*

Jelenleg megint többször érzem, hogy kell egy kis lazulás: így ez a szép borító, románc, újrakezdés és egy kőszívű pasi jónak ígérkezett.

Viszont az elején nagyon lassan haladtam vele, már gondolkoztam azon is, hogy félbe hagyom, mert túlírtnak éreztem. Sok ismétlés, hosszú kifejtés, kis szájba rágás, és ez fárasztott. De nem adtam fel, és jól sült el végül!

newyorkcityskyline-1000x667-1.jpg

Paige épp egy előléptetés kapujában van, azonban a várva várt siker helyett elbocsátották. Nem csak őt, hanem két legjobb barátnőjét is. Először nagyon elkenődik, de Jake, bátyjának a barátja bíztatja, hogy kezdjen saját vállalkozásba. Paige érzelmi hullámvasútba kerül, de barátnői, bátyja és Jake is támogatja.

- Túlságosan tartasz a kudarctól. Nyílván mert a szüleid túlféltettek. Pedig a kudarc az élet része, Matt. Sokkal többet lehet belőle tanulni, mint a sikerből. Például, hogy szedd össze magad és próbáld újra, másként.

Egy új vállalkozást nem is olyan könnyű elindítani, így sok álmatlan éjszakát okoz Paige-nek. Közben még azt sem tudja, hogy Jake miért viselkedik úgy, ahogy. Állandóan piszkálja a lányt, de mégis mintha nagyon is a szívén viselné a sorsát.

covers_432867.jpg

Bár nehezen indult be a könyv, mikor ezen túllendültem, onnantól gyorsan haladtam és hamar a végére értem. Tetszett összességében, jó volt a kivilágított tetőteraszon vagy a rendezvényeken időzni, és tervezem is folytatni a sorozatot. 

moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr3016762876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása