Borsa Brown - A szárd szikla (65)
2020. augusztus 20. írta: csillabella

Borsa Brown - A szárd szikla (65)

*5.0*

Bevallom először nem igazán tudtam hova tenni a borítót és a címet. A fülszöveg sem segített sokat.

covers_593388.jpg

Virginia csúnya szakításon van túl, hogy kiheverje, úgy érzi el kell távolodnia az eseményektől. Nem csak lelkileg, fizikailag is. De hova menjen? Minél messzebb! A szerencsére bízza magát, és meg is van az úticél: Szardínia! 

Odaérkezve a lány azonnal szerelmes lesz a szigetbe, a tengerbe és lassan a helyiekbe is. A szállás kissé csalódás, de a szomszéd sokat segít neki, a kerttel is (ha már a főbérlő füle botját sem mozdítja), és idegenvezetéssel. Kár, hogy foglalt.

Kalandozásai során időnként belebotlik valakibe, aki olyan hatással van rá, mint korábban senki. Jellemével és megjelenésével egyaránt kihozza a legjobbat és a legrosszabbat is Virgiből. 

A főbérlő kiléte sejthető volt, de így is maradt meglepetés a sztoriban. Ahogy közeledett a nyaralás vége, úgy kattant be a lány, és jött elő egyre hajmeresztőbb tervekkel. Ki ne élte volna már ezt, hogy miért ne lehetne a nyaralás az életünk, nem csak egy átmeneti állapot?

Amit furcsálltam, az a lány anyagi helyzete: egy nyaralóra (ami nem saját) ennyit költeni, úgy, hogy már fizettük a szállást, repjegyet, megélhetést... És szívesen olvastam volna több átlag napját is a szigeten. Bár én is nő vagyok, aki időnként érzékeny, félreért, túlreagál dolgokat, a csaj néha már kezdte kiverni a biztosítékot nálam. 

De ezeket leszámítva is szerintem az utazási irodák és szálláshelyek jutalékot fizethetnének, mert ezután a könyv után ki ne vágyna a szigetre? Ritka érzékletesek voltak a leírások, hallottam a tenger morajlását, éreztem a szellőt és Földközim illatát... És nemcsak a szigetet ismertük meg, hanem a szárdokat is, és olyan dolgokat, amikkel nem találkozhattunk volna útikönyvekben sem.

Amellett, hogy kicsit ott érezhettem magam, beleszerettem a sziklába, jókat is nevettem. Volt, hogy éjjel felébredtem, gondoltam kicsit olvasok, hogy vissza tudjak aludni. Na ezzel a könyvvel ez nem működik, 2 óra olvasás lett belőle, és hangos kuncogások. Iszonyat jó az írónő stílusa, első olvasásom tőle, de megvett kilóra!

 shutterstock_1298190457-1170x780.jpg

https://moly.hu/konyvek/borsa-brown-a-szard-szikla

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr7916171474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása