Carsten Henn: A könyvsétáltató
2022. március 31. írta: csillabella

Carsten Henn: A könyvsétáltató

*4.9*

Minden moly szereti a könyvekről/olvasásról szóló könyveket, így a történet, a borító és a pozitív vélemények el is adták nekem A könyvsétáltatót. Az látszik a fülszövegből, hogy nem a mozgalmas cselekmény fog elvarázsolni minket.

covers_718738.jpg

Mikor belekezdtem, meg is ijedtem kicsit, mert hát lassan indult be, és hiába 200 oldal a könyv, féltem nagyon sokáig fog tartani. Aztán megjelent Sasa, és minden értelmet nyert.

Carl Kollhoff a 70es éveiben jár, könyvesboltban dolgozik. Extra szolgáltatásként, munka után személyesen is visz ki könyveket egy kialakult ügyfélkörnek. A mindennapi rutint és egyhangúságot Sasa töri meg, a 9 éves kislány, aki vidámságával és segíteni akarásával változást hoz mind Carl és mind a vásárlók életébe.

A hit mindennapos erőfeszítést igényel. Mert a való élet hajlamos feleselni a hittel.

Innentől már én is gyorsan haladtam a történettel, túl gyorsan. Bár aranyos, kedves kis történetnek tűnik, azért fel kell készülni némi bánatra, kis idegeskedésre, szomorúságra és pár könnycsepp is becsúszhat. De mindemellett viszont kapunk még humort, szeretet, barátságot, segítséget és meghatottságot. Igazi érzelmi hullámvasút. Örülök, hogy az utamba került ez a kis könyvecske, nagyon szerettem.  

Minden könyvben dobogni kezd egy szív, mikor valaki olvassa, mert az illető szíve rákapcsolódik.

 moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr717793947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása