Évértékelés / 2018-as olvasmányaim
2019. január 02. írta: csillabella

Évértékelés / 2018-as olvasmányaim

Az első, ami szembetűnő, hogy sokkal kevesebbet olvastam, mint tavaly: 44 könyvet olvastam, ebből is 5 most lett meg az Ünnepek alatt. Tavaly 63 volt, persze nem a mennyiség számít, vagyis de, jó lett volna minél több könyvet olvasni, legalább a heti 1-et szerettem volna tartani.

Idén is igyekeztem klasszikusokat olvasni, többféle stílussal szemezgetni, hogy a blog ne csak a romi lányregényekről szóljon- na és persze azt valószínüleg én sem bírtam volna, ha csak olyanokat olvasok. Jók azok is, de 1-2 ilyen darab után éhezek valami tartalmasabbra.

main-qimg-06b9a1699bd54521588db4a86c9bb6e0.png

A legnagyobb csalódások között olyanok is vannak, amik lehet nem rosszak, de olyan szinten semmilyenek, hogy már azt se tudom miről szóltak.( Például a 4-es és a 2-es)

Ide sorolhatnám Sheryl Strayed Vadonát is, number 1-ként, de azon végülis jót szórakoztam. Parasztvakítás a könyv, semmilyen fejlődés nincs benne, semmilyen válasz, valószínüleg az az út meg sem történt. Miután erre rájöttem, és olvastam hozzá egy blogot, ami ízekre szedi a könyvet, nagyon jót szórakoztam, könnyesre nevettem magam. Így ez a könyv egyben nagy csalódás is volt, de remek szórakozás.

Az év legnagyobb csalódása:

4. Karen Hawkins: Kalandor

3. Romain Puértolas: A kislány, aki lenyelt egy akkora felhőt...

2. Nicolas Barreau: A világ végén megtalálsz

1. James Bowen: Bob, az utcamacska

 

Ha valaki gondolkodás nélkül szeretne olvasni, kikapcsolódni:

4. Mary Kay Andrews: Csajos esték

3. Alessandra Torre: Black lies

2. Anna Gavalda: Együtt lehetnénk

1. Tracy Brogan: Crazy little thing / The best medicine

 

Legjobb fiatal felnőtteknek szóló könyvek:

3. John Green, David Levithan: Will & Will 

2. Nicola Yoon: Minden minden

1. Cecelia Ahern: A Vétkes / A tökéletes

 

És végül a legjobb könyvek, amiket erősen ajánlok:

4. Mary Kubica: A jó kislány

3. Margaret Atwood: A szolgálólány meséje

2. Terry Hayes: A nevem Pilgrim

1. Jojo Moyes: Mielőtt megismertelek

Ide sorolhatnám meg Dan Brown-tól a Da-Vinci kódot, de aztán mégsem vitt rá a lélek. Emlékszem mikor olvastam, akkor nagyon tetszett, de így utólag már valahogy nem üt akkorát.

A Virágot Algernonnak is olyan könyv, amit ajánlok, de még annyira friss az olvasás élmény, hogy hagynom kell leülepedni, mielőtt döntök felőle.

Jojo Moyes könyv akár mehetett volna a laza kikapcsolódós könyvekhez is, de a témáját illetve ez kicsit komolyabb, így ide került. Akárhogy is, jó könyv.

Azért így összegezve tartalmas kis év volt, köszönöm a könyv ajánlásokat, amiket kaptam! És nagyon jól esik- de tényleg! , hogy azért van egy pár ember, akiket mindig érdekel, amit írok! Nagyon köszönöm ezt nekik!

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr4814524878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása