Mary Kubica- A jó kislány (34)
2018. december 02. írta: csillabella

Mary Kubica- A jó kislány (34)

*5.0*

Már sajnos nem emlékszem, hogy került rá ez a könyv a bookancs listámra, de sokáig ott volt, mire sorra került. Jó lenne emlékezni, hátha van még ott jó könyv, ahonnan ez jött, mert bár halogattam, nagyon jó volt. Féltem, hogy valami rémisztő thriller lesz, ahol elrabolnak valakit, kínozzák, és kikészülök az olvasásától, erről azonban szó sem volt.

covers_362983.jpg

Fülszövegből kiderül, hogy Miát elfogják rabolni, az eseményeket szép lassan az anyukája Eve, Gabe nyomozó és az elrabló Colin szemszögéből ismerhetjük meg.

Mia barátja épp lemondja az aznap esti randijukat, mikor is a lány elég magányos lesz ahhoz, hogy egy ismeretlennel menjen el éjszaka. Szüleivel nem ápol túl közeli kapcsolatot, így a nyomozás nem is tud elindulni túl sok szálon, hisz kevés információ van Mia életéről.

Érdekes könyv, egyáltalán nem volt feszült (nyomasztó) a hangulat, de izgalmasnak izgalmas volt, és a vicc az, hogy Colin lett a kedvenc szereplőm (az emberrabló), és Mia apukájának kívántam minden létező rosszat.

Viszonylag hamar kiderül a könyvből, ezért is merem itt leírni: Mia megfog kerülni: Kicsit gyenge, lefogyott, de nem esett különösebb bántódása, azonkívül, hogy amnéziás lett. Ez miatt nem tudja a nyomozást segíteni, hogy kiderüljön miért is kellett elrabolni a lányt.

_38db67a08a9530f2.jpg

A fejezetek nemcsak aszerint váltakoznak, hogy épp ki beszéli el, hanem van "előtte" és "utána" rész is. Nekem kicsit sem volt zavaró az a tagoltság, inkább csak fokozta a kíváncsiságom, és egyre haladtam előre, hogy na még egy fejezet, na még egy. Ennek az lett a vége, hogy hamar a végére jutottam, és ott még egyszer leesett az állam. Erre a fordulatra valahogy nem számítottam, még szomorúbbá tette a könyv végét, ahol már amúgy is elhullott egy könycsepp.

Az írónő nevét ezennel megjegyeztem és ajánlom ezt a krimit bárkinek, aki izgalmas kikapcsolódásra vágyik!

 

https://moly.hu/konyvek/mary-kubica-a-jo-kislany

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr9814395108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása