Dan Brown- A Da-Vinci kód (8)
2018. április 01. írta: csillabella

Dan Brown- A Da-Vinci kód (8)

*5.0*

Kicsit átnézve miket is olvastam legutóbb, rájöttem, hogy elég egystílű könyvek voltak, így ideje volt egy kis váltásnak.

Még pár éve hozta a Jézuska a könyvet Karácsonyra, kicsit mindig tartottam tőle, mert a filmet egyszer elkezdtem nézni, de nem tetszett, bealudtam rajta, plusz amúgy sem a krimi a kedvenc műfajom ésatöbbi.

Úgy voltam, hogy elkezdem, aztán majd valahogy átszenvedem magam ezen a közel 650 oldalon. Aztán hoppá! Nem sok nap kellett a könyvnek, hogy kiolvassam és szó sem volt szenvedésről!

the-da-vinci-code-so-dark-the-con-of-man-i18549.jpg

Gondolom a történetet nem kell bemutatni: Robert Langdon belekeveredik egy gyilkossági ügybe: a Louvre kurátorát holtan találják, és első számú gyanúsított a szimbólum kutató Robert. Segítségére siet Sophie Neveu ügynök, aki hisz a férfi ártatlanságában, és tudja mi várna rá, ha a rendőrök elkapnák.  A gyilkossági ügyből hamar vallástörténeti ügy lesz, tele rejtélyekkel, feladványokkal, és Robert nem az életéért menekül, hanem a megoldást keresi, ami egészen a Mona Lisától indul, a vége pedig....

Jelenet a filmből:b0068sumu6_thedavincicode_uxsy1_v144614625_ri_sx940.jpg

A filmből egy jó dolog maradt meg bennem: Tom Hanks szerepelt benne, így könnyű volt megtestesíteni Robert Langdont a fejemben, szinte hallottam magam előtt a hangját, miközben olvastam. A könyv egyik előnye a hátránya is: nehéz letenni. Ez azért okozhat gondot, mert ha az ember fáradt, nem biztos, hogy van agya már a sok történelmi adathoz, vagy rejtvényhez, de muszáj megtudnia, hogy az aktuális kutyaszórítóból kikerülnek-e.

A történet pörög, nem unalmas vagy vontatott, magam se hittem volna, hogy ennyire rákapok majd, és izgatottan várom mi lesz a vége.

a5584fe261e698bc0205fd0f45f072c9.jpg

Az író vitathatatlanul egy zseni, mindig ámulatba ejt, hogy micsoda tudás és háttérmunka áll egy ilyen könyv mögött, hogy valaki bátran megírhasson sztorikat, párbeszédeket, úgy, hogy szakmai szemmel is átmenjen a rostán. Rajongásom eredményeképpen a nyuszi hozott egy másik Dan Brown darabot!

https://moly.hu/konyvek/dan-brown-a-da-vinci-kod

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr3113798962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása