Alessandra Torre- Black Lies - Sötét hazugságok (24)
2018. szeptember 01. írta: csillabella

Alessandra Torre- Black Lies - Sötét hazugságok (24)

*5.0*

Ezt a könyvet bookancslistán ajánlotta nekem Kriszti -akinek ezúton is köszönöm! Hamar kivettem a könyvtárból,aztán sokáig csak "ültem" rajta. Kicsit féltem, hogy "túl" sok lesz benne az erotika, nem nagyon olvastam ilyen jellegű könyveket. De Kriszti nagyon jókat írt a könyvről, így tudtam hogy sort fogok keríteni rá.

covers_373138.jpg

Azt hiszem azzal mindent elmondok a könyvről, hogy kevesebb mint 24 óra alatt elolvastam!

Na de persze azért bővebben is kifejtem: a könyv leírása, fülszövege rejtélyes: a főhősnőnk két férfit szeret, de hazugságban élnek, ne ítéljük el, míg nem ismerjük a sztorit. A kommentekben olvastam, hogy aztaaaaa mennyire meglepő fordulat lesz a könyvben, senki nem is gondolná... emiatt roppant figyelmesen olvastam a könyvet, gyártottam az elméleteimet, de a közelében sem jártam, hogy rájöjjek.

Layana éli a gazdagok burokba zárt életét, ám ezzel nem elégedett, ki szeretne törni. Egy rendezvényen megismerkedik a tökéletes, szenvedélyes Branttel, ízzik köztük a levegő rögtön. Lassan azonban kiderül, hogy azért belőle is hiányoznak dolgok. Ekkor hozza össze a sors Leevel, akiben mindaz megvan, ami Brantben nincs. Hogy éljen teljes életet, így, hogy két férfit szeret?

luxe-lifestyle-concierge_1.jpg

A könyv izgalmasan és okosan volt felépítve, végig fenntartva az érdeklődésemet, sőt, nemcsak fenntartotta, hanem feltüzelte. "Na még olvasok egy fejezetet, hátha végre kiderül a titok. Na még egyet". És ez így ment, míg meg nem tudtam, hiába múlt éjfél.

videoblocks-hands-of-elegant-man-holding-and-presenting-jewelry-box-with-ring-inside_sbwojidrrx_thumbnail-small08.jpg

Eleinte megismerhettük Layana életét, kapcsolatát Branttel, ami hát khm, elég izgalmas volt :) Forró volt a papír az erotikától. Majd beindult a bonyodalom, mikor Layana csalódott Brantben, és képbe került Lee. Csak kapkodtam a fejem, hogy mi van, aztán lehullt a lepel a titokról, de semmi magyarázat, ment tovább a sztori. Tényleg azt se tudtam mi van, nem volt teljesen világos, de aztán szépen ki lett fejtve, hogy megértsünk mindent.

Nem mindennapi történet, ami izgalmas, és szexi! Sajnos csak ennyit tudok írni, nehogy spoilerezzek!

 

https://moly.hu/konyvek/alessandra-torre-black-lies-sotet-hazugsagok

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr9414215189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása