Nicolas Barreau- A világ végén megtalálsz (12)
2018. május 08. írta: csillabella

Nicolas Barreau- A világ végén megtalálsz (12)

*3.0*

Azt hiszem erről a könyvről röviden elmond mindent az a tény, hogy most, mikor írni szerettem volna róla, utána kellett keresnem, egyáltalán mi volt a címe, mert nem akart beugrani.

Ez volt a 3. Barreau könyvem, és egyelőre pihentetem ezt az írót, mert 2:1 arányban vesztésre áll nálam. A nő mosolya tetszett, kellemes kikapcsolódás volt. Az Álmaim asszonya, és a mostani viszont kudarc.

Mióta új munkakörben vagyok, kevesebb időm/erőm van olvasni, így egy könnyed könyvet kerestem, még bíztam ebben az íróban. Hiba volt. Azon a 220 oldalon vagy 2 hét alatt vergődtem át magam.

Első gond az, hogy ugye a szerző nő, férfi álnév alatt. Gondolom emiatt van ő maga is bezavardova, mert a pasik tiszta ratyik a könyvben, a nők meg szexmániás pasiknak tűnnek.

Ezt például a pasi mondja:

...a legszebb lány az osztályban mellettem ült, ha előrehajolt és a padra könyökölt, láttam hónaljának finom pihéit és zavarba ejtően puha, fehér bőrének egy pici darabkáját, amely égszínkék ruhában rejtőző melléhez vezetett.

Ezt meg a csaj, aki a titkos szerelmes leveleket írja:

Hagyja a kezét tovább vándorolni, minden megengedett és tiltott helyen, aztán egyszer majd, egy nekem tetsző időpontban megragadom a kezét és a combom közé vezetem...

A fiatal galéria tulajodonos, akinek már a nevére sem emlékszem egyik nap szerelmes levelet kap egy ismeretlentől, és ez annyira nagy szám, hogy innentől aztán nem alszik, nem eszik, totál kész van. Hát én nő létemre még tini koromban sem viselkedtem így, de hagyjuk. Ez a nevére-sem-emlékszem csávó totál pörög, e körül forog minden, tippelget ki az, szemétkedik az emberekkel e közben.

Egyedül annyi pozitívumot tudok elmondani a könyvről, hogy legalább nem lehet sejteni ki írta a levelet, féltem, hogy nagyon kiszámítható lesz, de a végére meglepődtem. De addigra már mondjuk érdektelen is lettem a sztori után, mindegy is volt, csak legyen már vége.

 Azért persze ott a moly link, lehet olvasgatni a többi véleményt, lehet csak nekem nem jött be.

covers_363320.jpg

https://moly.hu/konyvek/nicolas-barreau-a-vilag-vegen-megtalalsz

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr2813900374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása