Visszatekintés
2020. január 02. írta: csillabella

Visszatekintés

Ezt a blogot 2017 januárjában kezdtem el vezetni, azzal a céllal, hogy tudjam követni mit olvasok, és vissza tudjam nézni miről is szólt egy adott könyv.

beautiful-reading-photos-11.jpg

2017-ben 63 könyvet olvastam el, ami bár messze van az álmomtól (100), munka és egymillió dolog mellett nem rossz teljesítmény.

2018-ban még a heti egy könyv sem sikerült, mindössze 44 könyvet olvastam: ebben szerepet játszott, hogy költöztünk, új pozícióba kerültem munkahelyen.

2019-ben 67 könyv lett a teljesítményem, ami nem rossz, tekintve hogy rengeteget dolgoztam idén (is).

Magam sem emlékszem mi is volt ez a 174 könyv, így gondoltam most visszanézem a 2017-18-as éveket (107 könyv) és ezekből ajánlom a 10 legjobbat. A 2019-es év értékelése megtalálható itt.

Íme a lista, ami időrendben van, aszerint, hogy mikor olvastam, mivel annyira más stílusúak, nem tudtam rangsorolni őket. (Bár, ahogy nézem, rangsornak sem rossz ez.)

10. Robert Frankin Leslie - A medvék és én

      Ezt a könyvet 2017 februárjában olvastam, így nem emlékszem mindenre, de arra igen, hogy óriási hatással volt rám. Még utólag is elpityeredtem, mikor meséltem róla valakinek.

9. Eva Hornung - Kutyafiú

     Ezt kegyetlenül lepontoztam annó, de viszont nem egy felejthető sztori. Abszolút nyers a leírás, de a vége miatt haragudtam az írónőre.

8.  Mark Haddon - Valami baj van

    Bár Mark Haddon legismertebb könyve A kutya különös esete az éjszakában (ami szintén jó),  hozzám ez a könyv került közelebb.

7. Fredrik Backman - Az ember, akit Ovenak hívnak

   Roppant erős indítás volt ez a könyv az írótól, akitől nagyon sokat vártam ezután (mindhiába sajnos).

6. Mary Kay Andrews - Víkendezők

   Első könyvem volt az írónőtől, aki ezzel meg is vett magának, és akár lehetne a listán a Csajos esték vagy Az élet virágos oldala is.

5. Jojo Moyes - Páros, Páratlan

  Jojo Moyes remekül ír, ez a könyve nagyon elkapott: az utazás, közben kialakuló barátság, szép helyszínek.

4. Anna Gavalda - Együtt lehetnénk

   Imádtam, pont.

3. Mary Kubica - Jó kislány

   Emlékszem a faházra, ahol játszódik, a tópartra, a szerelemre. Ilyen egy jó könyv: megmaradnak érzések (izgultam), kellemes képek.

 2. Terry Hayes - Nevem Pilgrim

   Vastagsága ellenére hamar kiolvastam, felkavaró könyv.

 1. Daniel Keyes - Virágot Algernonnak

   Zseniális könyv, tervezem, hogy Danieltől sorra kerítek majd mást is, például az Ötödik Sallyt.

original_1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr8815378674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása