Sarah Addison Allen - Az első fagy (5)
2020. január 19. írta: csillabella

Sarah Addison Allen - Az első fagy (5)

*3.8*

Sarah Addison Allen könyvei eléggé egy kaptafára készülnek, azonban ha egy recept beválik, miért kellene változtatni: egy kis mágia, csipetnyi varázslat, szerethető karakterek, meghintve némi romantikával. Keverj bele komplikációt, rejtélyt és tádám.

covers_574766.jpg

Eddig 3 könyvét olvastam, mind hasonló volt, de mind tetszett. A varázslat tava nem érintett meg akkoriban nagyon, de 2017 óta is élénken él bennem a történet, ami azért mégiscsak mellette szól. A barackfa titka már jobban lekötött, valószínűleg azért is, mert tudtam mire számíthatok nagyjából. A csodálatos Waverly-kert után vártam a folytatását.

Olvasva és hallva a véleményeket nem tudtam mire számíhatok: valakik nagyon lehúzták, mások viszont az egekbe magasztalták, hogy mennyire varázslatos. Ami engem illet, azt hiszem mindkettő igaz valahol.

Jó volt régről ismert szereplőkkel találkozni, szép lassan felvenni a fonalat. Viszont a könyv első felével nem tudtam mit kezdeni, mondom ez miről szól most? Mi a történet? Mindenkiről volt mindenféle visszaemlékezés, irreleváns anekdoták, történetek. Szenvedés volt, néha oldalakot ugrottam át, míg azt nem érzékeltem, hogy vége a felesleges sztorinak és talán történik valami.

A második fele, vagy inkább az a könyv 2/3-a után már ismét magára talált az írónő: beindult a sztori, a karakterek sziporkáztak, egy helyütt majdnem viccesek is voltak.

Összességében nem volt egy jó élmény, szerencse, hogy nem volt olyan hosszú. Talán ha még egy kicsit várat magára a könyv, akkor nem kellett volna az oldalakat feltölteni mindenféle haszontalan dolgokkal.  

 https://moly.hu/konyvek/sarah-addison-allen-az-elso-fagy

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr7515416346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása