Sarah Addison Allen- A barackfa titka (30)
2018. november 15. írta: csillabella

Sarah Addison Allen- A barackfa titka (30)

*4.56*

A varázslat tava után tudtam mire számíthatok az írónőtől. Nagyjából egy éve olvastam, de a kellemes hangulatára még emlékszem, az velem maradt, így szívesen álltam neki A barackfa titkának is. Tudtam, hogy nem ez fogja megváltani a világot/m, de abban is biztos voltam, hogy segít kikapcsolni ellazulni, és jó kedvem lesz tőle. A borítója szép, igazán csajos:

covers_328281.jpg

Willa Jackson 30 éves, egyedül él apjától örökölt lakásban, egy sportboltja van, amiben kávézót is kialakított barátnője Rachel. Az ükapja által épített Blue Ridge Madam bár már nem családja tulajdonában áll, megnyugtatólag hat rá, így időnként eljár arra. Amúgy magányosan, és egyhangúan telnek napjai.

Paxton Osgood gazdag, azonban még a szüleinél lakik mindig. Testvére járja a nagyvilágot, így magára marad a Blue Ridge Madam felújításával. Megkéri testvérét, hogy a kertrendezésben segítsen, Colin haza is jön egy hónapra, és rögtön belebotlik Willába a Madamnél... Paxton legjobb barátja Sebastian, aki iránt sajnos elkezd érzelmeket táplálni, holott elejétől fogva tudja, hogy reménytelen a helyzet.

Willa és Paxton ellenségek, pedig egy gimnáziumba jártak korábban mind. A Madam felújítása, és az ott talált holttest azonban összehozza a két lányt.

dsc_0025-1.jpg

Kicsit nehezen kaptam el a fonalat a könyv elején, először eltévelyedtem az időben, majd azt gondoltam a Paxton férfinév. Miután helyrekerült minden, és megvilágosodtam hogy Paxton nő, élvezni kezdtem a történetet. 1 nap alatt ledaráltam, mire a könyv végére értem, fel is töltődtem. Jobban tetszett, mint A varázslat tava, mert ebben több volt a realitás, és kevesebb a mágia, szinte minimális, így jobban bele tudtam élni magam.

Remek volt a könyv légköre, bántam hogy véget ért, olyan aranyos, szívmelengető történet, ha lett volna második kötete, mindjárt olvastam is volna tovább.

https://moly.hu/konyvek/sarah-addison-allen-a-barackfa-titka

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr5614340319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása