Sarah Addison Allen: A csodálatos Waverley-kert (9)
2019. február 24. írta: csillabella

Sarah Addison Allen: A csodálatos Waverley-kert (9)

*4.7*

Sajnos mostanában csak késő este, fáradtan szoktam odaérni a könyvemhez. Épp valami komolyabb, nyomasztóbb témájút olvastam, amikor is inkább le (félre) tettem azt. Egy fárasztó munkanap után nem arra van szükségem, hanem ott kacsingatott rám ez a szép borító, így ebbe kezdtem bele. Már olvastam A varázslat tavát és A barackfa titkát, így tudtam, hogy ez kikapcsol, ellazít, szórakoztat és elvarázsol majd.

covers_110164.jpg

Claire egyedül él Bascomban, egy parti szervíz vállalkozása van: érdekes ételeket készít, különleges hozzávalókkal - ehető virágokkal. Csendes életét csak a munka és Evanelle látogatásai dobják fel. Evanelle az egyetlen rokona a közelben, már idős, és különleges szokása, hogy látszólag értelmetlen tárgyakat ad az embereknek, amelyek az később valahogy mégis hasznukra válik. 

 Egy nap aztán beindul a gépezet: a szomszédban lakó szuper pasi, Tyler felfigyel a lányra, és nővére Sydney is beállít a kislányával.  Mivel Claire nagyon bezárkózott és fél a csalódásoktól, ezért próbálja leszerelni a férfit.

Testvérének és unokahúgának Baynek nagyon örül, csak retteg, hogy mikor hagyják ott. Bay nagyon bájos, erős kislány, egyedül ő tudja kezelni az udvarban álló különleges almafát, amely csak úgy dobálja a terméseit.

old-apple-tree-garden.jpg

Sydney keresi a helyét, retteg, hogy férje meg ne találja, amire van esély, hisz ott hagyott egy nyomot magáról. Szerencsére régi gyerekkori barátja előkerül, így már nem érzi olyan egyedül magát.

Aranyos könyv, amit vártam azt megkaptam tőle. Kicsit néha fárasztott Claire "jajj nem kell pasi" hisztije, és  Sydney titkolózása a testvére előtt. Ettől függetlenül szórakoztató volt a könyv, és várom a folytatását!

 https://moly.hu/konyvek/sarah-addison-allen-a-csodalatos-waverley-kert

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr8114647919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása