Alessandra Torre - Hollywoodi mocsok (27)
2019. május 28. írta: csillabella

Alessandra Torre - Hollywoodi mocsok (27)

*4.75*

Korábban a blogomon ajánlották nekem a Black lies című könyvét, és mivel az nagyon tetszett, ezért már akkor felvettem a bookancslistámra ezt is. (És ha a jövőben bármit kiadnak magyarul, az is automatikusan felkerül a listámra.)

covers_491262.jpg

Azt kell mondjam a csaj hozta a szintet, nem tudom melyik könyve a jobb, mert kicsit más mindkettő. A Black lies meghökkentő volt, ez kicsit kiszámíthatóbb, de még így is érdekes.

Adott egy szépfiú- Cole Masten, aki híres színész, gazdag, jóképű, szexi, minden lány álma. Csak sajnos épp a feleségéjé nem, így szingli lesz, ezután lába közé veszi a hollywoodi lányokat.

Summer Jenkins Quincyben él, az anyjával, de minden vágya, hogy kitörjön ebből a közösségből, és elkezdje élni az életét.

Mikor Cole megérkezik Quincybe egy filmforgatásra, felforgatja Summer életét. A fülszövegből, és a könyv elejéből is sejthető, hogy közük lesz egymáshoz, de a mikéntje nekem meglepetés volt, és ötletesnek találtam.

A könyv helyenként vicces volt, néhol romantikus, időnként nagyon "forró". Kedveltem a mellékszereplőket is, a háziállat fogalma itt egészen új értelmet nyert. Ami miatt kis pont levonás járt, az az, hogy Summer időnként műbalhékat csinált. Értem én, hogy harcias amazon, de némelyik feszkót nem értettem pontosan hogy alakult ki. Ez azonban az élvezeti értékéből nem vont le jelentősen.

diz-drguiaeuzdg.jpg

https://moly.hu/konyvek/alessandra-torre-hollywoodi-mocsok

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr1314866596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása