Jojo Moyes- Tengernyi szerelem (7)
2018. március 24. írta: csillabella

Jojo Moyes- Tengernyi szerelem (7)

*4.9*

Ezt a könyvet már korábban megvettem, bookancs listán ajánlották, és csak tartogattam, mint egy kincset. Tudtam, hogy jó olvasmány lesz, így nem szerettem volna túl hamar elolvasni, tartogattam nehezebb időkre. Pont belefutottam egy könyvbe, amit félre kellett tegyek a 180. oldalnál, mert élni és olvasni se volt tőle kedvem, ekkor jött el Jojo Moyes ideje.

covers_414365.jpg

Eleje kicsit döcögősen indult, ha más írónő könyve lett volna, valószínüleg leteszem, de a Páros, Páratlan című könyve annyira betalált nálam, hogy így eszemben sem volt ezt letenni.

A történet megtörtént eseményen alapszik, Jojo nagymamája megtette azt a hajóutat, amelyről a könyv is szól. A 2. Világháború vége után ausztrál nők Angliába utaznak, a férjeik után, akikkel Ausztráliában kötöttek házasságot, míg ott állomásoztak. Nagy lépés ott hagyni családokat, életeket, barátokat, de lányok ezrei megtették.

lurline32146.jpg

Nehezen indult be a könyv, ugyanis a hajóút előtt még fejezetenként megismerkedhettünk a majdani szereplőink életével. Utólag belátom tényleg kellett ez a leírás azokról, akik majd egy kabinban lesznek,de kicsit így darabos volt a könyv eleje és érdektelen.

Aztán, ahogy a hajó elindult, úgy a könyv is! 4 merőben különböző lányt zártak össze: a szabadszájú és fiatal Jean, Margaret, aki már a sokadik hónapjában jár a terhességnek, Avice, az úrihölgy-akinek a Victoria hajó is derogált (lévén nem utasszállító hajó) és a zárkózott Frances.

1brides8.jpg

(Spoiler: amint megláttam, hogy kutya is van a sztoriban, borítékoltam a jövőjét, hogy a hajóról már nem száll le. Nem szeretem, hogy igazam lett.)

Ezt a könyvet se tudnám beskatulyázni, hogy romantikus limonádé, nekem sokkal több volt ennél,persze volt pár könnycsepp, és szívet melengető események, de a történelemből is kaptunk egy korhű képet.

Izgultam mi lesz a lányokkal, hisz mindről kiderült valami titok, a hajón is zajlott az élet rendesen. Nagyon tetszett a vége is, elég nagy etapokban olvastam a könyvet, tényleg csak faltam a lapokat, ahogy a Victoria is szelte a habokat.

 

https://moly.hu/konyvek/jojo-moyes-tengernyi-szerelem

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr8613776878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása