Jessica Brockmole - Levelek ​Skye szigetéről
2021. június 29. írta: csillabella

Jessica Brockmole - Levelek ​Skye szigetéről

*4.8*

Nem igazán tudtam mire számítsak, a fülszöveg alapján egy túlontúl romantikus történetet sejtettem a borító mögött. Tévedtem (nem először, valószínüleg nem is utoljára). Attól is tartottam hogy bírkózom meg a könyv szerkezetével (hisz csak levelekből áll) de ezt nagyon jól megoldotta az írónő, hamar belerázódtam.

isle-of-skye-travel-guide_jpg_optimal.jpg

Párhuzamos szálakon fut a történet: a múlt az első világháború alatt, a "jelen" szál pedig a második világháború idején. 

David levelet ír a Skye szigetén élő Elspethnek, így indul kettejük kapcsolata, amit egy óceán választ el. A levelet még egy követi, majd még egy, a rajongói levélből baráti beszélgetés lesz. Szép lassan egyre többet tudnak meg egymásról, egyre személyesebb dolgokat, viccelődnek, csipkelődnek egymással.

Annyira fontosak lesznek egymásnak, hogy még az sem áll a barátságuk útjába, hogy idővel kiderül: mindkettejüknek van párja. Minden nehézség ellenére is csak áramlanak tovább a levelek.

istockphoto-870898932-612x612.jpg

Gyorsan haladtam az olvasással, érdekelt hogy alakul Elspeth és David élete - ami igazán kalandos volt. Szépen megírt történet, a végén egész meghatódtam. Szerintem remek film készülhetne belőle! covers_284987.jpg

 moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr6816601686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása