Mo Hayder - Farkas
2021. április 25. írta: csillabella

Mo Hayder - Farkas

*4.8*

Ennek a könyvnek ha az ember elolvassa a fülszövegét, nem tud ellenállni. 

Aztán a könyv elején kicsit megingott a bizalmam: vagy túl nyomasztóak voltak a jelenetek (még ha a fülszöveg alapján gondoltam is, hogy a kutya túléli, nagyon izgultam érte), vagy annyira nem állt még össze a történet, hogy érdekeljen a folytatás. Így hiába a rövid fejezetek, nem haladtam olyan gyorsan vele. Az elején... 

covers_576782.jpg

14 évvel korábban egy rémes kettős gyilkosság történt az Anchor-Ferrers család nyaralójának közelében. Mikor újra oda utaznak, ijesztő jelek arra utalnak, hogy a gyilkos visszatért. Ekkor egy rendőr páros állít be hozzájuk, akikről kiderül, hogy nem rendőrök, túszul ejtik a családot. Nem tudni, hogy ki bízta meg őket, és miért, mit akarnak. Azt azonban tudják, hogy ennek nem lesz jó vége.

A kutyát sikerül kijuttatni a házból, egy üzenettel a nyakörvén, aminek a fele sajnos leszakad. Ez az egyetlen nyom, ami segíthetne megmenteni az életüket. Egy "segítsenek rajtunk" üzenet egy chip nélküli kutyán azonban nem olyan, ami miatt bárki is rohanna a rendőrségre.  

Jack Caffery nyomozót még gyerekkorában eltűnt testvérének ügye nem hagyja nyugodni, legalább szeretné megtalálni hova temették el. Álhatatossága és megérzése, hogy valami nem stimmel, és némi véletlen folytán nyomra bukkan, ami segíthet az Anchor-Ferrers családon.

Hú a vége felé azt se tudtam már mi van, engem nagyon meglepett a kimenetele. Amint túllendültem az első 20-30%-on, alig tudtam letenni a könyvet.

Goodreads-en utána nézve meglepődtem, hogy ez a könyv a Jack Caffery sorozat 7. része, ez molyon nem volt feltüntetve és az első 5 rész meg sem jelent magyarul. Viszont nem gond, mert ez a rész magában is megállja a helyét. 

- Vagyis hazudtál.

- Nem igazán.

- Oké, akkor gazdaságosan bántál az igazsággal.

 moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr6116512644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása