John Marrs - The ​One / A tökéletes pár
2021. április 04. írta: csillabella

John Marrs - The ​One / A tökéletes pár

*5.0*

Eleinte kicsit óckodtam ettől a könyvtől: társkeresős sztori, sci-fi címkével? Ez így hirtelen nem kapott el. Aztán még jobban megnéztem: van még ott krimi, thriller, sorozatgyilkosság, egyre kevésbé tudtam hova tenni....

De azt kell mondjam rég olvastam olyan könyvet, ami ennyire érdekes volt, elgondolkoztatott és ennyi lehetőség lett volna benne. Szerintem nem is aknázták ki mindet, ez a történet még elbírt volna 1-200 oldalt.  

unnamed_1.jpg

Felfedeznek egy gént, ami alapján egy nyálmintából meg tudják állapítani, hogy ki az életünk párja. Ez forradalmasítja a párkeresést, rengeteg pozitív, de legalább ugyanannyi negatív hatása is lesz. 

Morálisan, etikai szempontból is elgondolkodtató ez a kérdés: mi lesz a meglévő családokkal, kapcsolatokkal? Valóban van mindenkinek elrendelt párja? Vagy a szerelem kialakulhat mással is, mint akit nekünk rendelt a sors? Mi is az, hogy "szerelem", "az igazi"?  

5 ember életén keresztül láthatjuk meg ennek a lehetőségnek az (árny)oldalait. 

Nick és Sally házasság előtt állnak, de a lányt nagyon érdekli, hogy vajon Nick a DNS párja? Hiába jó a kapcsolatuk, biztosra szeretne menni, így elvégzik a tesztet...ami aztán mindent összezavar. 

Christopher elég érdekes "projectbe" kezd, amit megnehezít DNS párja Amy, aki rendőr. 

Jade a világ végére is elutazik, hogy végre találkozzon a párjával, ott azonban egész kellemetlen meglepetés éri, barátja beteg. 

Mandy-t sokkolja, hogy DNS párja Richard meghalt. Innentől egy egész beteg történet kezdődik, ahogy próbálja megismerni a fiút a családja által. 

Ellie híres üzletasszony, akit általában mindenki a pénzéért akar behálózni. Így kellemesen csalódik, mikor Tim nem ismeri fel őt, és egy egyszerű kis névtelen kocsmába viszi első randira.

spiritual-tools-to-find-love.jpg

Nehéz erről a történetről spoiler mentesen írni, így némi kis morzsát elhintettem, de itt kb egyik ámulatból esik az ember a másikba, minden 15 oldalanként jön egy újabb csavar. Azt se tudtam hova kapjam a fejem. Nem egy vidám történet ez, de tényleg sajnáltam, hogy vége lett. 

John Marrs nevét belevéstem a fejembe, és már fel is került a bookancs listámra A jó szamaritánus is. 

Én is elgondolkoztam ha lenne lehetőség egy ilyen tesztre, hogy döntenék, megkérdeztem férjem is... és egyetértettünk, ez jó jel:)

Nem mondom, hogy tökéletes könyv, de felráz, olvastatja magát, szinte letenni sem nagyon lehet. A rövid fejezeteket csak falja az ember, és annyi kérdőjel van, hogy muszáj mielőbb megkapnunk a válaszokat.

A történetből a Netflix sorozatot készített.

covers_596272.jpg

moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr3216490422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása