R. Kelényi Angelika - Róma, Róma (98)
2021. január 03. írta: csillabella

R. Kelényi Angelika - Róma, Róma (98)

*4.6*

A sorozat első része pont azt adta, amire vártam: elrepített Barcelonába, nevetgéltem, volt kis romantika (jó nem is olyan kevés). Gondoltam évzárásnak pont jó lesz a Róma, Róma, ha már idén nem jutottunk el Olaszországba (se).

Ettől a résztől nem pont azt kaptam, amit vártam, aminek kimondottan örültem! Jó döntés volt kicsit elvinni másfelé a történetet, mégha a fülszöveg tömény romantikát is igér.

covers_588343.jpg

Caroline továbbra is jö történetek után kutat, amiket megírhatna: Olaszországban élő barátnője elmeséli a La casa dell'amore varázsát: aki odaköltözik, azt megtalálja a szerelem. Bár Caro még mindig távkapcsolatban él Tommal, úgy érzi ezt a sztorit nem hagyhatja ki, ezért Barcelona helyett Rómába vesz repülőjegyet.

Barátnője, Júlia kalauzolja el a lányt Rómában és együtt vágnak bele a kalandba. Júlia nagyon színes egyéniség, aki egy nyaralás alatt szeretett bele az örök városba és döntött úgy, hogy szeretne ott élni. (Ismerős, én Nizzában éreztem ezt.) Bevezeti a lányt az olasz konyhába, utcákba, látnivalókba, és megismerkednek az új lakókkal is a Szerelemházban. Mindeközben Caro és Tom egyre messzebb kerülnek egymástól. (Gáz, hogy én azért drukkoltam, hogy szakítsanak?) Nagyon tetszett, ami Caro és Nikola között alakult, bízom benne, hogy még találkozunk vele a folytatásban!

Ahogy nyomoznak a ház legendája után, egyre krimisebb lesz a történet, mintsem csöpögős.  Nagy piros pont ezért!

Eleinte kicsit sok volt a "büdös bunkó" jelző ismétlése, a végén a "zabszemes", de ezen túl tudtam lépni könnyedén. Más negatívum nem is volt, élveztem a könyvet, jó volt ezzel zárni az évet. Jöhet majd a folytatás is! collage111.jpg

https://moly.hu/konyvek/r-kelenyi-angelika-roma-roma

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr6416370054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása