Leiner Laura - Mindig Karácsony (90)
2020. december 05. írta: csillabella

Leiner Laura - Mindig Karácsony (90)

*4.6*

Én miért nem olvastam még semmit Laurától? Nagyon jó kérdés, mert a stílusa nagyon tetszett! Tudja, hogy kell megnevettetni az olvasót, meghatni, és egy kis társadalom kritika is belefér a karácsonyi hangulatba.

covers_575077.jpg

A könyv igazából 3 novellából áll (nem vagyok egy "novellás" típus). Anna története volt az első, és messze a legjobb is, erős indítás! Anna moziban dolgozik, még az ünnepek alatt is, hogy sikerüljön megvenni az autót, amit kinézett. Soma húzásain jól szórakoztam, mikor a fönőkét köszöntötte meg például. Anna és Patrik csetelése is rendre mosolyt csalt az arcomra, és talán ezzel a történettel sikerült a legjobban az ünnepekre hangolódni.

Aztán jött Luca története (jajj), hát ezzel tudtam a legkévésbé azonosulni, és néhol idegesített is. Engem sem vettek fel elsőre az egyetemre (jó, mondjuk én azt se tudtam mit akarok), de ezen annyira kiakadni, és annyira tanulni, hogy ez alól még a Szenteste sem lehet kivétel? Karácsonykor is tanulni kell? Kész. Mondjuk a történet vége aztán szép lett, így összességében ezt is jó szájízzel fejeztem be.

Bogi is kissé idegesítő karakter volt az elején, de leszámítva az első pár oldalt ez a szál is jó volt, hogy Kristóffal újra egymásra találtak 3 év után. Saci barátnője itt is vitte a prímet.

_108239801_homealone.jpg

A három lány nem ismeri egymást, de több minden is összeköti őket, a mozgólépcsős prank videótól kezdve a Reszkessetek betörők-ig. A közösségi média bírálatával is teljesen egyetértettem: komolyan tavaly tele volt a facebook falam karácsonyfákkal. Miért, de komolyan? Persze szépek, örülök, de emlékszik még valaki hogy éltünk tizenpár éve, hogy telt egy karácsony este facebook/insta nélkül? Nem leszek álszent, és mondom, hogy én nem facezok, mert de. (És én is csinálok ilyen fotókat, de csak a hozzám közelállókkal osztok meg bármi bensőséges dolgot.) Viszont nálam is van egy határ, az pedig az, mikor valaki az ott szerzett lájkokból szeretne önigazolást nyerni, vagy minden arról szól, hogy ott idilli (hamis) képet mutathassanak, legyen minden beállított és csilli villi. Örülök, hogy mindhárom történetben erősen jelen volt ez a szál.

Kissé elkanyarodtam a tárgytól! :) Szóval ez a könyv jó volt karácsonyra hangolódni. És Laura, mi még találkozunk! Mármint hogy még tuti fogok olvasni LL könyvet...Ő nyílván a létezésemről se tud! :)

https://moly.hu/konyvek/leiner-laura-mindig-karacsony

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr9716319340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása