Elin Hilderbrand - Mezítláb (62)
2020. augusztus 12. írta: csillabella

Elin Hilderbrand - Mezítláb (62)

*4.0*

Hát én kérem szépen teljesen félretájolódtam. A fülszöveg, (az értékelések) és a borító kapcsán azt gondoltam egy viszonylag könnyed nyári könyvet veszek a kezembe.

covers_322968.jpg

Persze voltak intő jelek:

Egy júniusi délutánon három nő érkezik Nantucket repülőterére, kisgyerekekkel, ormótlan szalmakalapokkal és nyilvánvaló érzelmi gondokkal terhelten. Vicki, a két kisfiú édesanyja, súlyos betegsége hírét igyekszik feldolgozni. A húga, Brenda épp most kényszerült otthagyni a professzori állását, miután fény derült egy vele egykorú diákjával folytatott titkos viszonyára. A barátnőjük, Melanie hét sikertelen beültetés után végre teherbe esett, ám közben kiderül, hogy a férjének viszonya van.

Szóval tudtam én, hogy a hűtlenség, munkahely elvesztése és a rák nem vidám dolgok, de azt hittem hasonló lesz A nyaralóhoz (Mary Kay Andrews) - a barátság, a strand, a szállás hangulata mindent megváltoztat, és kellemes nyári kalandokban, romantikában lesz részü(n)k.

Ehhhh, nagyon nem erről van itt szó. Nekem ez a könyv tömény letargia, depresszió volt, teljesen lehangolt. (Pedig szülinapom és az esküvőm miatt épp valami vidámat szerettem volna olvasni.)

Félreértés ne essék, a könyv nem rossz. Vicki küzdelme a rákkal, a félelmei abszolút hitelesek. Bár egyik karaktert sem szerettem meg igazán, talán Josht - egy kicsit. Brenda idegesített a leginkább, hogy jajj vége a világnak mert kirúgtak a munkahelyemről. Melanie-t sem igazán értettem. Rettenetes, amin keresztül ment a 7 beültetéssel és a férjével. De, hogy utána egy fiatalabb pasira vágyik, és terhesen lefekszik vele, alkoholt iszik, majd szó nélkül visszamegy a férjéhez, hisz a gyereknek az a legjobb, ha a szülei nem bíznak meg egymásban és ezt olyan bölcsen tálalja a fiatal csávójának, mintha valami guru lenne. Na jó, lehet mégsem annyira jó ez a könyv.

Amit a leginkább hiányoltam, az a 3 nő interakciója. Nem volt nagyon semmi közös kaland, nagy beszélgetések, bár egy nyaralóban laktak, nem igazán voltak együtt. Ennyi erővel külön is lakhattak volna és párhuzamosan haladhattak volna a szálak.

Ha valaki drámát szeretne olvasni és egy olyan könyvet, ami 90%-ban egy rákbeteg anyuka életét, mindennapjait, szenvedését mutatja be, akkor jó helyen jár.  

https://moly.hu/konyvek/elin-hilderbrand-mezitlab

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr416132422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása