Kerstin Gier - Az álmok harmadik könyve (61)
2020. augusztus 11. írta: csillabella

Kerstin Gier - Az álmok harmadik könyve (61)

*4.0*

Az első két rész után ezzel meggyűlt a bajom... Fárasztott és nyakatekert volt az egész.

covers_456759.jpg

Ebben a részben:

- Liv nyüglődik Henryvel és a közelgő első együtt töltött éjszakájuktól parázik--> hahhh... ez sok volt és nem túl következetes, tekintve, hogy korábban hasonló tett miatt Liv féltékeny lett, majd maga is olyat készült elkövetni.

- Liv anyuja és már nem is tudom hogy hívják pasija készül házasodni --> természetesen ez sem mehet egyszerűen, hisz érthető, hogy két felnőtt ember nem tud kiállni saját maga mellett, és megmondani milyen esküvőt szeretne...

- Arthur Voldemort-i magasságokba emelte gonoszság szintjét. Na jó, talán nem, de az első két rész után ezt sem nagyon tudtam hova tenni.

- A suli gonosz bloggerének kilétére fény derül, bár itt már valamennyire elvesztettem az érdeklődésem a dolog iránt. Lehet emiatt sem ütött akkorát az egész, de persze Mia kiderítette ezt is. (Hát persze.)

 A könyv 90%-a úgy el volt nyújtva mint a rétestészta, majd láttam már alig van hátra pár oldal, és még sehol sincs a történet lezárása, sok a nyitott kérdés. Na ez le lett mind zavarva a maradék 10%-ban (vagy még annyi sem).

A sok kalamajka nekem erőltetettnek hatott ebben a részben, és vártam, hogy végre letudjam. Az első két rész után (- és az Időtlen trilógia után) ennél többet vártam.

https://moly.hu/konyvek/kerstin-gier-az-almok-harmadik-konyve

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr10016129134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása