Richelle Mead - Vámpírakadémia (55)
2020. július 21. írta: csillabella

Richelle Mead - Vámpírakadémia (55)

*4.4*

Hú de sokáig olvastam ezt a könyvet. Nem szoktam vámpíros filmeket nézni (Alkonyat első 2 részét láttam), sem ilyesmiket olvasni. Az első 30%-al megszenvedtem. Olvastam egy kicsit, majd jött egy nagyobb szünet, mire újra kézbe vettem, azt se tudtam kik azok a dampyrok, morák , meg mintha lenne még egy fajta. Éreztem, hogy az író stílusa jó, a karakterek jók, de valahogy nem kapott el a gépszíj.

covers_290604.jpg

Nagyon kitartó vagyok, még egy utolsó esélyt adtam neki. Bár azt továbbra is tartom, hogy ez nem az én világom, azért elég jól belejöttem.

Rose és Lissa kénytelenek visszatérni az Akadémiára, ahova nem könnyű két év után újra beilleszkedni. Rose azért tanul és edz keményen, hogy méltó legyen Lissa védelmére.

Nem is a vámpíros szál kapott el, hanem az emberi kapcsolatok: Lissa és Christian közötti vonzódás, Rose és Lissa kötődése, és na meg Dmitrij. Khm!

A kezdeti nehézségek után daráltam a könyvet, és szerintem még folytatni is fogom valamikor a történetet. No azért nem kapkodom el!

https://moly.hu/konyvek/richelle-mead-vampirakademia

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr6216039452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása