Kasie West- A távolság relatív (53)
2020. július 14. írta: csillabella

Kasie West- A távolság relatív (53)

*4.8*

Nincs egy hete, hogy olvastam a könyvet, de már vissza kellett olvassam, hogy miről is szólt. Arra emlékeztem, hogy nagyon tetszett és hamar a végére értem. Nyaralás alatt olvastam, és nagyon illett oda, kikapcsolódós - lazulós. Az ember az elején tudja már a történet végét, de nem zavart! Élveztem, míg oda jutottunk!

covers_493202.jpg

Caymen nem a tinik szokásos életét éli: a suliból korábban lelép, hogy segíthessen az anyukájának a porcelán baba boltjukban. Tisztában van vele, hogy nem állnak jól anyagilag, így kimarad az önfeledt szórakozásokból. Egy napon Xander belép a boltba. Az első benyomás nem a legszerencsésebb: gazdag, nagyképű és lekezelő. De írtóóó jóképű.

Caymen bárhogy is tiltakozik, nem tagadhatja, hogy vonzódik a fiúhoz és imponál neki az udvarlása. Azonban legjobb barátnője révén megismerkedik Tikkel, aki sokkal inkább hozzá való minden tekintetben.

collage1.jpg

Caymen anyukáját nem értettem mindig, nem szeretem mikor a szülők elnyomják a gyereket, és nem engedik gyereknek lenni.

Viszont Caymen és Xander csípkelődéseit, paprikás párbeszédeit nagyon szerettem! Igazán felvidított! Kellenek az ilyen könyvek: csak hátradőlök és felkerül a mosoly az arcomra!

https://moly.hu/konyvek/kasie-west-a-tavolsag-relativ

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr6316005870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása