Baráth Viktória- Az igazság nyomában (40)
2020. május 17. írta: csillabella

Baráth Viktória- Az igazság nyomában (40)

*4.8*

Ez az "állkapcsos" borítós trilógia régóta mozgatta a fantáziám.  Viktóriától még nem olvastam semmit, viszont idénre tervezem, hogy több magyar kortárs iróval megismerkedem.

covers_488721.jpg

Rögtön az elején éreztem, hogy jó döntés volt: az érdekes és vicces írásmód hatására csak úgy faltam a lapokat. Hannah az ügyészségen dolgozik, de egy korábbi baki miatt csak apró cseprő dolgokat bíznak rá. Mikor a főnöke lányát megerőszakolják, esélyt kap, hogy bizonyítson: alkalmas ügyésznek. Elliottal lakik együtt, aki nem csak lakótársa, de legfőbb bizalmasa is.

Épp mikor bele kell vetnie magát a munkába 120%-kal, megjelenik a színen Max, aki minden szempontból ígéretesnek tűnik. Egy igazi férfi, aki udvarias, romantikus, türelmes, túl szép, hogy igaz legyen.

Az ügy, amin Hannah dolgozik, viszonylag sima menetnek ígérkezik, azonban Jason, a vádlott ügyvédje nagyon magabiztos védence ártatlanságában, meglepő módszerekkel tárgyal és látszik, hogy igazi profi.

Hannah élete a feje tetejére áll, már nem tudja kiben bízhat, és érzi, nincs biztonságban. 

Jókat derültem olvasás közben, drukkoltam, hogy kiderüljön az igazság a tárgyaláson, és hogy Hannah élete jobbra forduljon. Jasont nagyon megkedveltem... Biztos még fogok olvasni Baráth Viktóriától, csak nem ennek a trilógiának a folytatását.

Spoiler: Bár a könyv furán végződött (Hannának valamilyen oknál fogva felajánlották az államügyészi pozíciót ?!), összességében nagyon tetszett, így máris folytattam. Bár Hannah kapott fejmosást Jasontől az első részben, Az igazság árnyékában nagyon nagy a csaj arca, ami annyira irritált, hogy letettem a könyvet. Lehet majd egyszer még folytatni fogom. A könyv eleje arról szólt, csak ő az alkalmas ügyvéd, mindenki más béna. Kb az ilyenek verték ki a biztosítékot:

Nem hiányzik nekem, hogy felesleges dolgokon jártassam az agyam, miközben épp egy ember életét kell megmentenem. Persze csak átvitt értelemben. Nem vagyok én se orvos, se isten. Bár a másodikhoz közelebb állok.

 https://moly.hu/konyvek/barath-viktoria-az-igazsag-nyomaban

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr1815703414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása