Amy Ewing - A fehér rózsa (55)
2019. október 31. írta: csillabella

Amy Ewing - A fehér rózsa (55)

*5.0*

Amint letettem vasárnap reggel Az Ékkővet, már vettem is  a kezembe a folytatást és estére a végére értem. Ha nem égett volna a szemem, akkor azonnal belekezdtem volna a befejező részbe.

covers_420530.jpg

Az előző rész végén Violet lebukik, amint épp ismét Ash szobájába lopózott (jajj ettől kivoltam), így Asht bebörtönzik, Violet pedig tudja hogy nem vár rá valami jó világ innentől a Hercegnőnél.

Menekülnie kell, a könyv első fele nagyjából erről szól, hogyan sikerül ez. Elér A Fehér rózsába, ami menedéket nyújt. Itt megismeri Sil-t, aki segít neki felfedezni a benne rejlő erőt, mesél a sziget múltjáról. A fekete kulcs szervezet tagjai segítenek mindenben, akik már annyira megelégelték az elnyomást, hogy lázadást terveznek. De egyelőre nincs elég ember, sem elég fegyver.

Ez a rész talán még jobbra sikerült, mint az első. Az egyedüli, amit nem szeretek, mikor egy folytatásban nagyon sok a visszautalás az első részre. Ez azonban nem vont le semmi az élvezetből.  Itt már több volt a mágia, de abszolút jól sikerültek a leírások, ott voltam velük az erdőben, a házikóban,a  tisztáson és beszívtam a friss levegőt, miközben a kezem simogatta a virágokat.

Sajnos nekem a borító még kevésbé tetszik, mint az első részé, de persze nem ez alapján kell megítélni a könyvet. De a szép borító jóóóó!

https://moly.hu/konyvek/amy-ewing-a-feher-rozsa

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr9215268296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása