Kerstin Gier- Rubinvörös (38)
2019. augusztus 02. írta: csillabella

Kerstin Gier- Rubinvörös (38)

*4,8*

Időről időre szemeztem ezzel a sorozattal a könyvesboltokban, kinyitva az érdekes színű betű meglepett (ami minden kötet színéhez igazodik), láttam ez a könyv kívül-belül érdekes. Az első kötetet meg is vettem, de azért nehezen került sorra.

covers_109939.jpg

Bár jó véleményeket olvastam, féltem, hogy nem fog lekötni egy időutazgatós tini könyv. Ahogy elkezdtem olvasni, ez az érzés eleinte csak erősödött, hogy nem volt jó döntés belekezdeni, viszont örültem, hogy nem vettem meg a folytatásokat.

Azért kitartottam és olvastam tovább, majd azt vettem észre, hogy már el is vesztem a sztoriban. Érdekelt Gwendolyn rosszulléte (ó milyen szép név!), drukkoltam, hogy Charlotte essen már pofára (vagy valaki csapja őt meg az anyukáját képen), hol fog kikötni Gwen.

rubin.jpgAz alap sztori az, hogy Gwenék családjában egy valaki örökölte az időutazó gént, és a születési dátumok alapján úgy számolták Charlotte lesz az, így egész életében erre készítették fel, így nevelték. Viszont úgy alakult, hogy bizonyos rejtélyes események miatt Gwen örökölte ezt a gént, aki teljesen felkészületlen volt erre, és nem is várta, hogy így felforduljon az élete. Az anyukája kimondottan féltette a veszélyektől, amivel ez az időutazás járhat.

Majd a történet csak bonyolódott, már nem tudtam ki a jó, lehet -e bízni a Grófban, aki a szálakat mozgatja, és aki küldetésre bírja a fiatalokat az időutazások között (szerintem nem). Ami ha sikeres lesz, akkor beteljesedik a nagy titok, ami Gwen anyukája szerint nagy veszélyeket tartogat. Gwen is kezd erre hajlani, talán majd Gideon is.

Ami eleinte az örömöm volt, végül a bánatom lett: hol a folytatás? Sürgősen be kell szereznem, de most nem hibázok, egyszerre jön mindkét további rész!

 A könyvből készült film plakátjazafirkek.jpg

https://moly.hu/konyvek/kerstin-gier-rubinvoros

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr614991504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása