Mary Alice Monroe - Déli Karácsony (40)
2018. december 22. írta: csillabella

Mary Alice Monroe - Déli Karácsony (40)

*4.3*

Úgy gondoltam, ha már közelegnek az Ünnepek, megpróbálok ráhangoldóni az olvasmányokkal is. Karácsonyfa és kutya a borítón- jó öltetnek tűnt. Annyira tetszett a borító, hogy a könyv címét nem is igazán tudtam, valahogy elsiklottam rajta, miután kiolvastam, utána néztem meg jobban mit is olvastam.

4840077_5.jpgBár ez a Nyári emlékek sorozat 5. része (aminek az első 4 részét természetesen nem olvastam), magában is megállta a helyét.

A 10 éves Miller szorgalmas, dolgos kisfiú, Karácsonyra nem szeretne se Xbox-ot, se semmit, egy kiskutya minden vágya. A család sajnos anyagi gondokkal küzd, így nem merik bevállalni mégegy éhező száj etetését. Bátyja, Taylor hazatér a háborúból (nagy a korkülönbség köztük, Taylor 26 éves ha jól emlékszem), így ő a karácsonyi ajándék mindenkinek, és az, hogy újra együtt van a Család.

A dolgok azonban nem ilyen egyszerűek, és felhőtelnek, mivel Taylor megsérült egy robbanásban a háborúban, ami miatt testi és mint utóbb kiderült, lelki problémái is lettek. PTSD-je lett (poszttraumás stressz), ami megnehezíti a családi békét, és az ünnepi készülődést. Egészen addig, míg meg nem érkezik Thor, a segítő kutya.

A könyv első fele nem volt túl érdekfeszítő, lehet azért is, mert mióta olvastam az Új élet Keddtőlt, ha PTSD-ről olvasok, mindig az az idegesítő hapi jut róla eszembe.

Viszont miután bekerül a családba Thor, minden megváltozik, a testvérek kezdenek közelebb kerülni egymáshoz, és megjelenik az ünnep szelleme. (Majdhogynem szó szerint, mivel a könyvben elég sok síkon előkerül Dickens Karácsonyi éneke.)

Nekem megadta ez a könyv, amire vártam, és sikerült Karácsonyra hangoldódni!

 

https://moly.hu/konyvek/mary-alice-monroe-deli-karacsony

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr2714507890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása