Kasie West - Szívességből szerelem (35)
2018. december 03. írta: csillabella

Kasie West - Szívességből szerelem (35)

*4.4*

Nem emlékszem miért gondoltam, hogy nekem ezt a könyvet el kéne olvasnom, de valamiért megvoltam erről győződve. Kicsit mondjuk meginogva vettem ki a könyvtár gyerek részlegéről. De nyugtattam magam, hogy alapból is infantilis vagyok, nem vetem meg a Disney filmeket, így rendben van. Nem ciki.

Valahol jogos volt a félelmem, bár szeretem a Neveletlen hercegnő és társai kategóriájú filmeket, de ez a könyv nagyon "tinis" volt.

covers_432391.jpg

Elég tipikus sztori: ott a majdnem bálkirálynő Gia, suli legmenőbb csaja, akit mindenki ismer, kb kedvel, van pasija. Aztán jön a bál napja, a pasija dobja, mert ott a bál előtt döbbent rá, hogy felszínes a csaj. Előtte hónapokig nem tűnt fel neki. Miss népszerű azonban nem mehet be egyedül a bálra, így hopp, ott a parkolóban egy ismeretlen korabeli jóképű pasi, aki egyedül van és rá is ér, micsoda véletlen.

Gia baráti társaságába befurakodott egy új tag, aki folyton Giának akar keresztbe tenni, megcáfolni, hogy a pasija soha nem is létezett, ezért is érezte Gia a kényszert, hogy mindenképpen valakit kell vigyen a bálra.

the-fill-in-boyfriend-book-review-pic-05-by-casey-carlisle.jpg

Így megismerkedik Haydennel, aki bár nem volt az esete, azért mégsem hagyta közömbösen. Hayden húgával egy iskolába jár, ám azonban eddig levegőnek nézte az emos kiscsajt.

Gia magányos lesz, a barátja elhagyta, a kamu barátja nem lohol éppenséggel utána, a barátnői kételkednek benne, a családja pedig távolságtartó és fura. Szép lassan a felszínes bálkirálynőből "normális" emberi lény lesz, aki szóba áll nyílvánosan nem túl menő emberekkel, kiderül, hogy ő maga is szerethető/kedvelhető ember.

Amitől értékesebb lesz a könyv, az az, hogy felhívja mai problémákra a figyelmet, mint a közösségi média hatása, veszélyei. Plusz az sem utolsó, hogy főhősnőnk a felszínes twitterező fruskából komoly érett fiatal nővé válik.

Alapvetően jó hangulató könyv volt, így fiatalabbaknak ajánlom.

 

https://moly.hu/konyvek/kasie-west-szivessegbol-szerelem

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr8814410840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása