Daniel Glattauer - A hetedik hullám (42)
2017. augusztus 16. írta: csillabella

Daniel Glattauer - A hetedik hullám (42)

*4.2*

Ez a könyv a Gyógyír északi szélre folytatása.

Nekem annál kicsit jobban tetszett, de lehet ebben az is benne van, hogy az első kötet alatt megedződtem, és megszoktam az email stílust és a rinyálást.

1.jpg

Az első kötetben megismerhettük Emmit és Leot, akiket a sors véletlenül, egy gépelési hiba miatt egymás útjába sodort a sors. Kiderült, hogy Emmi házas, és boldog kapcsolatban él, és férje rajta is kapta a levelezésen. Írt Leonak, hogy hagyja már a kedves nejét, aki ennek szót fogadva, Bostonba költözik.

Innen indul a második kötet, hogy Leo visszaköltözik, azonban már nem egymaga és Emmi még mindig házas. Lényegében arról szól a könyv, hogy hol egyik nyekeg, hol a másik, de leginkább Emmi hajtja a dolgot. Próbálnak lavírozni a házasság, kapcsolat, megcsalás határán, úgy, hogy Leonak is lett barátnője, és Emmi is foglalt. Érzelmek tömkelege, ami olvasható.

glattauer_1408821707342941.jpg

Daniel Glattauer

Sokan írják, hogy kiszámítható a könyv vége, nekem valahogy nem volt az. Két lehetséges véget láttam:

- Emmi, ha már eddig kitartott a házassága mellett, akkor továbbra is kitart

- Emmi és Leo összejön.

Mindkettőt ugyanolyan esélyesnek láttam végig, így szerintem e szempontból jól volt felépítve a könyv, hogy mindkét út nyitva volt.

De a könyv szerkezete ugyanolyan, mint az elsőé, csakis emailekből tudhatjuk meg a történéseket. Emlékszem az első olvasásakor ez fárasztott, most könnyen vettem ezt, de maga a sztori azért kicsit túl volt (nekem) feszítve. Míg az első kötet reális, itt már nem tudtam átérezni azt, hogy 2 ember ennyi éven át legyen oda egymásért/ vagy ne tudjanak dönteni.

112361.jpg

https://moly.hu/konyvek/daniel-glattauer-a-hetedik-hullam

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr7312720118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása