Homonnay Gergely - Puszi, Erzsi!   (7)
2017. február 19. írta: csillabella

Homonnay Gergely - Puszi, Erzsi! (7)

*4.0*

Na többet nem dőlök be a moly-os ajánlásoknak... Inkább maradok a megérzéseimnél. Mondjuk mivel cicás a könyv, valószínüleg így is úgy is elolvastam volna.

Ez a könyv igazából nem egy regény, hanem macska biográfia, mintha x darab facebook post-ot (szösszenetet) valaki beleerőltetett volna egy regénybe/könyvbe. Aranyos cicás történetek sorozata ez. Először meglepő volt, hogy férfi tollából született, de pár káromkodás után világossá vált, hogy bizony ezt pasi írta. Nem volt ezekkel semmi gond amúgy(kicsit üdítő is volt), max gyerekeknek nem biztos, hogy ajánlanám.

macska.jpg

Az író stílusa megkapó, és vicces végig, de ez már annyira tömény, hogy nekem azért időnként sok volt, és túltelitődtem, nem nevettem. Viszont az dícséretre méltó, hogy a macska szemszögből írás nagyon ment. Nem éreztem erőltetettnek. De idegállapotba kerültem már az idegállapot szótól... Láttam Erzsi képét a face oldalán, tényleg elég mogorva arca van :) (Erzsi for President)

Azért vontam le pontot, mert nem érzem regénynek (hiányoltam egy történet szálat, amit végigkövethetünk a könyvön keresztül). De azért adtam 4.0-t, mert a sztorik aranyosak, a stílus is jó. Ha mondjuk ez facebook posztok formájában van, akkor lájkolom és ajánlom ismerőseimnek. Kb egy délutános könyv, 180 laza oldal (illusztrációkkal), így , aki szereti a cicákat, annak érdekes lehet (pláne ha hasonló rosszasság). Időnként éreztem pár magvas gondolatot is, elbújtatva a sztorikba, amit értékeltem.

Nekem is volt egy olyan cicám, aki hasonlót követett el, mint a könyvben Erzsi, lepipilte az ágyam, annyiszor, hogy a végén már kuka lett az ágy, vettem újat, párszor azt is felavatta a szentem, de szerencsére az még menthető maradt.

https://moly.hu/konyvek/homonnay-gergely-puszi-erzsi

65451_184297278263787_6712594_n.jpg

Amélia( Mingorette Thermopolisz Renaldi, Genovia Hercegnője) , miután elintézte a fotelt, rávetette magát a fára... :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr8512273641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása