Mary Kay Andrews - Szervusz, nyár!
2021. augusztus 03. írta: csillabella

Mary Kay Andrews - Szervusz, nyár!

*4.8*

Szeretem Mary Kay Andrews könyveit (ez abból is kiderül, hogy majd minden magyarul megjelent könyvét olvastam): bár a recept mindig hasonló, nekem évente egyszer-kétszer pont erre van szükségem. Kimondottan szeretem olvasni a könyveit nyaraláskor: mindig van némi izgalom, rejtély (de pont annyi, hogy ne idegeljen ki) , romantika, az elmaradhatatlan újrakezdés, kedves (jófej) karakterek, csodás vízparti helyszín és bonyodalom, ami megoldásra vár.

photo-1534166755186-fa2d8a5b2b03.jpg

Conley új állást szerez Washingontban, egy menő lapnál, mikor azt a hírt kapja, hogy a cég tönkrement. Már felégette maga mögött a szálakat: barátjával szakított, lakását kiadta. Így nincs mit tegyen, haza kell mennie, míg kitalálja hogyan tovább.

Nagymamájához költözik, aki egy belevaló, erős nő! Egy véletlen folytán Conley egy baleset tanúja lesz, ami emberként és újságíróként is hat rá, így nővére felkéri, hogy írjon a családi lapnak egy cikket erről.  

Ez az ügy azonban, minél jobban beleássa magát Conley, annál nagyobbá dagad, nem látni hol a vége. Közben előkerül a szomszéd fiú is, de hiába a kellemesen eltöltött idő vele vagy a munkalehetőség a helyi családi lapnál, Conley többre vágyik, legalábbis azt hiszi. 42.jpg

Jót tett a történetnek a krimis szál. Nyaralás alatt olvastam a könyvet, és alapból azt gondoltam, hogy nem fogok belőle sokat olvasni... magam se hittem volna, hogy nemcsak gyorsan haladok, de ki is olvasom. Abszolút ajánlom nyári kikapcsolódásnak!

covers_682094.jpg

moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr2216647168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása