Riley Sager - Akarsz ​velem játszani?
2021. július 15. írta: csillabella

Riley Sager - Akarsz ​velem játszani?

*4.8*

Korábban olvastam a Zárj minden ajtót!, ami nem volt tökéletes, de így egy év után is emlékszem a történetre, beugrik a kép, ami a fejemben játszódott, ez pedig egy jó könyv ismérve. 

Magam is szoktam csapatépítéseken játszani a "2 igaz, 1 hamis" játékot, hát ezek után lehet máshogy nézek majd erre a játékra, és ez a történet fog eszembe jutni. (Meglátjuk.) 

pier-at-camp-richardson.jpg

Gondoltam, hogy a történet (itt is) lassan fog kibontakozni. Emma 13 évesen egy nyári táborba megy, ahonnan egyik éjjel eltűnik 3 szobatársa. Azóta sem kerültek elő. Mardossa a bűntudat, és mi, olvasók csak sok oldal után tudjuk meg, hogy miért. 15 év elteltével újra nyitják a tábort, és meghívják Emmát, ezúttal mint felügyelő. 

Fura dolgok történnek, Emma mindenkire gyanakszik, senkiben sem bízik. De úgy érzi, maradnia kell, így tud csak túllépni a múlton. De nem tudja, hogy megőrül, vagy valaki a bolondját járatja vele. 

hero_summercamps_2020-1920x1047.jpgA táborozókkal együtt lakik ugyanabban az épületben, mint gyerekkorában (kísérteties egybeesés), jóba lesz a 3 lánnyal. Folyamatosan a múlt jár a fejében, próbál kutatni, hogy rájöjjön mi történt 15 éve, hisz barátnőinek azóta sem akadtak a nyomára...

 

A könyv háromnegyede nagyjából ilyen, hogy mindig várom mikor fog történni valami rémség, vagy mikor derül ki valami nagy horderejű dolog a múltról, de mindig csak a sejtelmes zene szól a háttérben, a csattanó várat magára. 

Próbáltam tippelgetni ki mi merre miért, de (ismét) a közelében sem jártam. A rövid fejezetek miatt, és mert izgalmas, egy nap alatt kiolvastam (az idei 50.könyvem). Biztosan fogok még olvasni az írónőtől, nekem tetszik a stílusa. 

covers_509764.jpg 

moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr9616624356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása