Alan Bradley - De ​mi került a pitébe?
2021. május 29. írta: csillabella

Alan Bradley - De ​mi került a pitébe?

*4.0*

Hú de megszenvedtem ezzel a könyvvel! Aranyos kis történetnek tűnt, ahogy egy talpraesett kislány nyomozásba kezd, ezért is került fel a listámra. 

Olvasás közben számtalanszor azt vettem észre, hogy elkalandoztam, azt se tudtam mit olvasok. Eleinte nem is értettem mi a sztori, egész "felüdülés" volt, mikor lett egy halott. De ennek ellenére is letettem 20%-nál, egy kihívásra kellett volna befejezzem, de úgy véltem nem ér ennyit a dolog. Szóval pihentettem, majd pár könyv közbeiktatása után mégis adtam neki egy újabb esélyt. 

covers_266159.jpg

A 11 éves Flavia apukájával és 2 testvérével él, hobbija az, hogy a laborjában kísérletezzen. Mikor holtan talál valakit a kertjükben, ráadásul még az apukáját is letartóztatják, akkor kézbe veszi a dolgokat. Fel- alá teker biciklivel, könyvtárban kutat, beszél emberekkel, és végül összeáll lassan a kép.   

Így lehet optimalizálni egy hazugságot: rá kell dobni még egy lapáttal. 

Maga a kerettörténet a madárral meg bélyeggel nem volt a legizgalmasabb és azt a madaras részt még most sem értem teljesen. (Biztos akkor is elkalandoztam éppen.) 

Flavia karaktere tetszett, a megjegyzései, logikája, de időnként azért nehéz volt elhinni, hogy csak 11 éves. A könyv vége már egészen izgalmas lett, kicsit el is homályosította a korábbi szenvedéseimet.  Lehet idővel próbálkozom a folytatással.

moly link 

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr9816575278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása