Jessica Koch - Közel a horizonthoz
2021. május 27. írta: csillabella

Jessica Koch - Közel a horizonthoz

*5.0*

Kinek ajánlanám ezt a könyvet? Senkinek...vagy inkább mindenkinek! De fel kell rá készülni, mindenképpen jó hangulatban olvassuk, ne akkor, amikor amúgy is padlón vagyunk. Mert ez a könyv oda fog vágni. 

Igaz történeten alapszik, főszereplőnk maga Jessica Koch.

covers_505927.jpg

A fülszöveg alapján egy bonyolúlt vagy nehézkes szerelmi történetre számítottam. Nem voltam felkészülve mindarra az igazságtalanságra, szemétkedésre és kegyetlenségre, ami rám várt. 

Jessica megismerkedik Dannyvel, és bár a fiú tipikus szoknyavadásznak tűnik, a lány valahogy túllát a maszkon. Bár az eszével tudja, hogy menekülnie kellene, de mégis marad....

– Rendben – mondta színpadiasan. – Én is három lehetőséget sorolok neked:
1. Elégedett és gondtalan szingli élet.
2. Én.
3. Keresel magadnak egy olyan fiút, aki illik hozzád, és boldog leszel vele. Dönts!
– Kettes – jelentettem ki ünnepélyesen.
– Én ezt most komolyan gondolom.
– Én is. Kettes.

Danny szép lassan megnyílik a lánynak, és elképzelni is nehéz miken ment keresztül. A kezem gyakran ökölben volt olvasás közben, a vérnyomásom az egekben. Hihetetlen, hogy ilyen dolgok megtörténhetnek, mindenki süket-néma.

Jessica egyre jobban bevonódott Danny világába, kivülállóként azonban úgy tűnt, mintha ez rossz döntés lenne és lemondott volna sok fontos dologról, mint barátságok, karrier.

Odahajoltam hozzá, és megérintettem az arcát.
– Minden rendben, Danny – nyugtattam. – Kettes válaszlehetőség, annak minden következményével együtt. Ez egyedül az én döntésem. Hogy mi a többi lehetőség, engem nem érdekel. Mindig a kettes számú választási lehetőség marad. 

Örülök, hogy ennek a rendíküli fiúnak a történetét megismertem. De még mindig felzaklat a történet, és nehéz írni róla. Olvassátok!

moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr8716573060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása