Kylie Scott - Lick / Taktus
2021. március 13. írta: csillabella

Kylie Scott - Lick / Taktus

*3.9*

Már régóta megvan a könyv, korábban olvastam pár jó véleményt róla, elkapott a hév, megszereztem, aztán az idő csak telt, a könyv nem akart sorra kerülni. Idővel egyre több - nem túl pozitív vélemény került napvilágra. Nem tudtam én hova fogok tartozni, úgy látszik ezt valaki vagy szereti, vagy az idegeire megy.

covers_367428.jpg

Evelyn barátnőjével Las Vegasban ünnepli 21. szülinapját, a buli azonban kicsit elfajult. Másnap reggel nem emlékszik semmire, nem tudja ki az a férfi mellette, és hogy kerül az ujjára gyűrű. (Itt a Míg a jackpot el nem választ jutott eszembe.) 

Kiderül, hogy újdonsült férje a híres banda gitárosa, igazi nagymenő, akiért rengetegen rajonganak, bárkit megkaphatna.

Evelyn belecsöppen a nagyvilági életbe: gazdagság, híres emberek, pia - drog, testőrök... Itt még érdekes is volt a sztori. De... szóval értem én, hogy két ember vonzódhat egymáshoz, vagy érezhetnek valamit egymás iránt egész hamar, és persze fiatalság bolondság... De azt nem tudtam megemészteni, hogy az ő házasságuk nem csak egy részeg baki, hanem igazi érzelmeken alapuló komoly döntés volt, kb 4 óra ismeretség után... 

Ahogy haladt a sztori, ez egyre inkább fárasztott, hogy 2-3 nap után már jajj így szeretlek úgy szeretlek, nem bírok nélküled élni, te vagy a legjobb dolog az életemben, csodás ember vagy Kicsim, stb.  

Az, hogy ez a híres neves férj, David mekkora bunkó tudott lenni, arról nem is beszélve. Idegszálaimat pengette, hogy bárki ránézett a csajára, akkor odament megverte, mert ő jaj de féltékeny és micsoda traumái voltak, de hát az persze belefér, hogy ő bezárkózik valakivel, aki lesmárolja, arról nem tehetett.  

Örültem, hogy vége lett, már nehezen haladtam, a szexjeleneteket át is ugrottam. Nem nekem írták ezt a történetet. Az alapötlet nem volt rossz, és voltak néha vicces vagy egész jó jelenetek. De nem hinném, hogy a közeljövőben (vagy valaha) folytatni fogom a sorozatot.

moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr2016460076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása