Agatha Christie - Gyilkosság az Orient expresszen (81)
2020. november 05. írta: csillabella

Agatha Christie - Gyilkosság az Orient expresszen (81)

*4.5*

Az elején nagyon kellett volna figyeljek, mert ott pár oldal alatt megismerhettük az összes szereplőt. Kicsit felületesen mentem át ezeken a részeken, de így is belerázódtam. Szerencsére a filmet még nem láttam, így teljesen új volt minden számomra a történetben.

covers_591592.jpg

Az Orient expressz elakad a hóban, és kiderül, hogy gyilkosság is történt, a gyilkos pedig még a vonaton van. Mielőbb az ügy végére kell járni, így Poirot nyomozásba kezd. Kihallgatja az utasokat, megnézi a helyszínt, figyel az érdekes információkra és ellentmondásokat keres. Már eleve furcsa, hogy az évnek ezen a szakában miért van ennyi utas a vonaton.

Nagyon tetszett ez a klasszikus logika, és a következtetés láncolatok, Poirot módszere. Az külön plusz pont, hogy a gyerek rablás igaz történeten alapszik.

Minden igyekezetem ellenére sem tudtam kitalálni a gyilkos kilétét. Még csak a közelében sem jártam. Ez nagyon tetszett, és a lezárás is! Igazi klasszikus, kikapcsolódásra tökéletes! orientexpress-55a396789cbb83d74d84e2bea2649d17c7c75098.jpg

https://moly.hu/konyvek/agatha-christie-gyilkossag-az-orient-expresszen

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr416275278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása