M. C. Beaton - Agatha ​Raisin és a spenótos halálpite (73)
2020. szeptember 14. írta: csillabella

M. C. Beaton - Agatha ​Raisin és a spenótos halálpite (73)

*4.6*

Több felől is hallottam már, hogy jó ez az Agatha Raisin sorozat, így hát gondoltam nézzük meg.

Agatha úgy érzi, hogy ideje életmódot váltani, és Londonból Cotswoldsba költözik. A fantáziájában levő idilli kép azonban a valóságban sokkal unalmasabb, mint gondolta volna.

covers_115966.jpg

Hogy kicsit beépüljön a helyi közösségbe, és elfoglalja magát, benevez a pitesütő versenybe. Viszont mivel sütni nem tud, ezért készen vesz egy pitét. A verseny után azonban a bíró hazaviszi a maradék pitét, és másnapra meghal. Kiderül, hogy gyilkos növényt kevertek bele. Innentől Agatha népszerűsége is csökken.

A rendőrség lezárja az ügyet, mint véletlen baleset, Agathát ez azonban nem hagyja nyugodni. cotswolds.jpg

Az első pár fejezetre nehezen hangolódtam rá, már majdnem félretettem a könyvet. De szerencsére nem tettem! Nagyon érdekes stílusa van a könyvnek: szókimondó, vicces, időnként szarkasztikus.

Roy és Agatha párbeszédeit nagyon szerettem, és a csipetnyi romantika is dobott a könyvön! Első résznek jó, mindenképpen folytatom majd!  

https://moly.hu/konyvek/m-c-beaton-agatha-raisin-es-a-spenotos-halalpite

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr4916201152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása