J.L.Perry - Tizenkilenc levél (64)
2020. augusztus 19. írta: csillabella

J.L.Perry - Tizenkilenc levél (64)

*5.0*

Imádtam ezt a könyvet! Aki csak a rövid verzióra volt kíváncsi, most abba is hagyhatja a blogbejegyzés olvasását!

Akit érdekel, annak kifejtem hosszabban is. A cuki borító mögött egy kis ékszeresdoboz lapul. Az alaptörténetre nem mondom, hogy egyedülálló, vagy ő találta fel a spanyol viaszt: egy gyerekkori szerelemből házasság lesz, azonban  Jem balesetet szenved nem sokkal az esküvő után, és amnéziás lesz. Férje- Braxton próbálja visszahódítani feleségét, leveleket ír neki, amivel segít emlékezni a régi szép időkre, a szerelmükre.

covers_581305.jpg

Ez a könyv igazi érzelmi hullámvasút volt nekem. Az elején volt a gyomorgörcs a balesetnél. Utána időnként meghatódtam a pár szerelmén, Braxton igyekezetén, elszomorodtam a szülők, nagyszülők kapcsán, és jót derültem a régi történeteken.

fb7b64508f80966c168d7ed99e9eadab.jpgA pár számára mindig is fontos volt a 19-es szám, és pont ennyi levelet ír Braxton Jemnek. A levelekhez mellékelt egy medált is az emlékkarkötőre.

Bár mondani szokták, hogy a baj csőstől jön, azért kicsit itt sokalltam a tragédiákat ( Braxton szülei, Jem nagyszülei, baleset stb)

Annak ellenére, hogy a könyv nem tartogatott nagy fordulatokat (bár a végkimenetelért végig izgultam), szívesen és gyorsan olvastam. Abszolút ez kellett most a lelkemnek.

letter_wide-114373157624ef432f57452b56c2eb19289fd314-s900-c85.jpg

Ha valaki szépet szeretne olvasni, tiszta, romlatlan romantikát, akkor ez a könyv nekivaló lesz.

https://moly.hu/konyvek/j-l-perry-tizenkilenc-level

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr7416169896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása