Jo Nesbø - Denevérember (58)
2020. július 24. írta: csillabella

Jo Nesbø - Denevérember (58)

*4.2*

Régóta halogattam az ismerkedést Jo Nesboval, féltem tőle... hogy túl nyomasztó lesz, ijesztő, hátborzongató.

Valami brutál beteg véres írásra számítottam a Denevéremberrel kapcsolatban is, így a könyv elején meg is lepődtem a könnyed stíluson, az egzotikus Ausztrálián, a viccelődéseken és romantikán.

covers_174492.jpg

 

Henry Hole / Holy Sydneybe utazik, hogy segítsen felderíteni egy norvég lány meggyilkolásának körülményeit. Nem is sejti mibe tenyerelt bele.

A kezdeti andalgás után (mikor azt hittem ez egy harmatgyenge kiszámítható történet) a könyv közepe felé vett egy óriási csavart, és azt se tudtam hol vagyok, csak kapkodtam a fejem, és kezdtem elveszteni a fonalat. Innentől bár gyorsabban pörögtek az események, mintha kicsit a könyv is kezdett volna szétesni – Henryvel együtt.
Örülök, hogy az elején kezdtem a sorozatot, sok dolgot megtudtam Henry múltjáról, ami segíthet a későbbiekben. Indításnak nem volt ez rossz. 

https://moly.hu/konyvek/jo-nesbo-deneverember

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr3316045644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása