J.D.Barker - Az ötödik áldozat (43)
2020. május 25. írta: csillabella

J.D.Barker - Az ötödik áldozat (43)

*4.5*

Bakker Barker!

A 4MGY felkutatását már az FBI végzi, azonban Porteréknek is jut egy érdekes eset: a tóban egy befagyott lányt találnak, aki pár hete tűnt el. Egy másik lány ruháit viseli, aki 2 napja tűnt el.

covers_508814.jpg

Az elrabolt lányok sokat szenvednek, már megváltásnak érzik a halált. A szüleik teljesen össze vannak törve, de aztán kiderül, hogy ők sincsenek biztonságban.

Portert nem hagyja nyugodni a 4MGY, így saját szakállára folytatja a nyomozást, ami miatt felfüggesztést kap. Ez sem tartja vissza a férfit: lehet mindig is erre volt szüksége, hogy nekivághasson egyedül a gyilkos keresésének. Bishop anyját keresi, hátha így a férfi nyomára akad.

Pörgős a sztori: több új karakter, borzongás, egyik meghökkenésből esünk a másikba.

Sajnos volt, hogy nem értettem dolgokat. ( Spoiler- például Bishop miért nem ölte meg Poole-t, miért csak a társát? Ez kicsit sántított. De lehet a sorozat végére értem meg ezt a lépést, lassan már semmit sem értek.) Voltak ilyen részek, ahol úgy voltam hogy jó, ezt biztos kicsit jobban át kellett volna gondolja az író, de nem ragadtam le ezeknél. Esélyem sem volt.

A végén már nem tudtam mit gondoljak, minden megkérdőjeleződött. Spolier: Ez egyrészről jó, másrészről kicsit zavaros, hogy akkor az első részben miért olvastam a naplót, ha csak helyenként igaz?

Nagyon kótyagos lettem a könyv végére: minden alkotóelem bekerült egy mixerbe, ahol jól össze lett rázva és kavarva. Ilyen a befejezés és én is így érzem magam. Szerencse, hogy azonnal folytathatom, és csak bizakodom a helyére kerül minden.

https://moly.hu/konyvek/j-d-barker-az-otodik-aldozat

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr4715714614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása