Katie Fforde- Karácsonyi meglepetés és más történetek (59)
2019. november 14. írta: csillabella

Katie Fforde- Karácsonyi meglepetés és más történetek (59)

*4.0*

Alapvetően nyitott vagyok a karácsonyi bugyutaságokra, jöhetnek a zs kategóriás filmek is ilyenkor, szeretek ráhangolódni az ünnepekre. Így mikor a szükség azt hozta, hogy el kellett egy kihívás miatt olvassam ezt a kötetet, nem volt ellenemre. Nem vagyok oda a novellákért, de belátom ünnepi történetekre alkalmasak.

covers_514398.jpg

Viszont az első történet, hát az valami kínkeserves volt. Maga az ötlet nem volt rossz, hogy találkozik 2 idegen, kikötnek egy erdei romantikus házban és csupa klassz dolgot csinálnak. A gond az erőltetett párbeszédekben volt, úgy éreztem mintha az írónő az unokáját kérte volna meg, hogy segítsen be neki. Vagy már annyira szorította a határidő, hogy mindegy volt minden. Pedig kár volt ezért a szálért, volt benne lehetőség.

A második történet egy karácsonyi nászútról szólt, ahol egy láthatatlan lakáj varázsolta ünnepivé a hangulatot. Talán ez a történet tetszett legkevésbé és nem igazán éreztem az ünnep szellemét.

Némelyik történetet már nehezen tudom felidézni. Olvasás közben is megesett, hogy pár órával később már nem tudtam mit is olvastam. A harmadik sztoriban összegyűltek egy helyen sokan és persze valakik egymásba szerettek.

A negyedik történettől kezdett beindulni a könyv: Stella az apjától örökölt házban tölti a karácsonyt, párjával épp szakítófélben vannak, mikor is betoppan az életébe egy kutya, egy férfi és az anyukája. Meghitt napot töltenek együtt, és nyílván minden jóra fordul.

Az ötödik történet már- már izgalmas is volt. Mindegyik karácsonyi sztori kiszámítható, ami engem nem is zavar, de itt örültem, hogy egy pici rejtély is akad. Jo elvállalja barátnője munkáját karácsonyra: főz a zsémbes főnökére. Az a csavar, hogy viszont úgy kell tennie, mintha a barátnője lenne. Innen még tovább bonyolódik a történet.

Az utolsó történet is aranyos volt, varázslatos, ahogy Ella eljátsza a karácsonyi tündért, hogy szebbé tegye a gyerekek ünnepét, mert a szüleiknek el kellett utaznia.

header_xlights.jpg

Összességében nem bántam meg, hogy olvastam, így november közepén kellemes szezon indító, főleg mikor forró csokit ittam közben a szarvasos bögrémből, és betakaróztam a pihe puha szarvasos takarómmal.

https://moly.hu/konyvek/katie-fforde-karacsonyi-meglepetes-es-mas-tortenetek

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr1415306686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása