Lucinda Riley-  Fény az ablak mögött (51)
2019. október 13. írta: csillabella

Lucinda Riley- Fény az ablak mögött (51)

*4,3*

Szóval az úgy volt, hogy már terveztük az utazást dél-Franciaországba, mikor a könyvesboltban megláttam a levendula mezős borítót, és láttam ott játszódik a történet, ahova megyünk, így nem elmélkedtem nagyon a könyv sorsán, megvettem.

covers_542443.jpg

Az út előtt kezdtem el olvasni, hogy ráhangolódjak a helyre, de aztán sok dolgom is volt, meg a sztori sem annyira kapott el, így kivittem magammal a nyaralásra. (Ahol szintén nem olvastam sokat.)

Emilie édesanyja halála után megörökli a Chateau-t, a gyász közben rengeteg minden szakad a nyakába. Ekkor bukkan fel Sebastian, aki önzetlenül mindenben kisegíti. Kiderül, hogy Sebastian nagymamája ismerte Emilie apját, így a lányt érdekli pontosan hogy is volt családja története.

A történet párhuzamosan halad a jelen és múlt szálon: a jelen nekem kissé unalmas volt az elején, a csaj nyikogása és ostobasága pedig fárasztott. A múlt viszont sokkal izgalmasabb volt háborúval, titkos ügynökökkel, ellenállással, durvasággal, szerelemmel és barátsággal.

A jelenben közben Emilie lassan (de tényleg lassan) kezdi összerakni a képet, hogy, akihez hozzáment, az nem is olyan jófej csávó, mint gondolta. Rájött, hogy érdemes valakit megismerni, mielőtt hozzámegyünk (nahát!). Fel-alá utazik Provence és Anglia között, a Chateau birtokán levő munkások beavatják a család múltjába, az Angliában élő ismerősei pedig a jelenébe.

A könyv vége egész izgalmasra és számomra szépre sikeredett. Örültem, hogy olvastam, de lehet ehhez hozzátett az is, hogy meglátogattam azt a falut, ahol ez a bizonyos Chateau szerepel. Voltak a könyvnek szép, érdekes, izgalmas (hiteles) részei, csak valahogy nekem nem volt egyben az egész.

ec.jpg

https://moly.hu/konyvek/lucinda-riley-feny-az-ablak-mogott

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr2515220676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása