Kerstin Gier- Smaragdzöld (40)
2019. augusztus 08. írta: csillabella

Kerstin Gier- Smaragdzöld (40)

*4.2*

A sorozatból ez a rész tetszett a legkevésbé. A borító szép, a betűk is (néha észre se vettem, hogy zöld, úgy megszokta a szemem). Az alap sztori is még mindig jó. De....

covers_220510.jpg

Néha már túl volt bonyolítva ez az időutazós dolog, például visszautaznak 1900-ba, majd a jelenben (jövőben) ismét visszautaznak, hogy egy akkori tettüket megváltoztassák 1900-ban. Sok volt nekem itt a logikai csavar: alapból nem szabad olyat csinálni a múltban, ami a jelenre kihat. Na több ilyen is volt. Viszont azt nem értem, akkor már a nagyapját miért nem mentette meg, ennyi erővel... Nem szabad az idők között tárgyakat cipelni :majd minden alkalommal vittek oda vissza levelet.

Gwen ebben a részben sem került közelebb a szívemhez, ez ritka eset amúgy, hogy egy főszereplő ennyire irritál. Sokszor Lucas, Mr.Bernhard és Xemerius mentette meg a sztorit, hogy élvezhető legyen, szívmelengető és vicces.

emerald.jpgEbben a részben is megy a szeretlek- nem szeretlek huza vona. Hát Gideon mit művel a múltban Lady Laviniával az nem számít, de jajj bejött és milyen szép a szeme, jajj de szeretem.... Hát úgy rémlik 16 évesen ennél több sütni valója van egy lánynak (aki állítólag okos).

Szép lassan kiderítik, hogy akkor miért lophatta el Lucy és Paul a kronográfot. Ami jó volt ebben a részben, az az, hogy elég sok meglepő fordulat volt benne, a végére például abszolút nem számítottam.

 Szerintem ezt a sztorit még kicsit át kellett volna gondolni, és egy könyvben megírni, mert esemény szinten nem volt ebben 3 kötetnyi történés.

A második kötet után féltem, hogy mi lesz velem, ha kiolvasom a harmadik részt is, és nem lesz velem többé a történet, hiányozni fog. De jelentem, így hogy a végére értem, nem bánom.

https://moly.hu/konyvek/kerstin-gier-smaragdzold

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr4015000612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása