Tasmina Perry- Ház a Naplemente-tónál (34)
2019. július 23. írta: csillabella

Tasmina Perry- Ház a Naplemente-tónál (34)

*4.2*

Szeretem az ilyen tóparti érzéses könyveket, egyszerűen jó a hangulatuk. Tó part, naplemente, romantika, kellemes időjárás, közös programok. Ezzel a szép borítóval régóta szemeztem, a történet is érdekesnek ígérkezett.

covers_442509.jpg

A Casa d'Or a Naplemente-tó partján áll, Jennifer családjnának tulajdonában. Itt ismerkedik meg Jimmel fiatalon, azonban az események szétválasztják őket.

Húsz évvel később Jim ismét visszatér Jennifer életébe a Casa d'Or miatt, Jennifer azonban házas, Jim pedig a karrierjének él.

A történet 2 szálon fut párhuzamosan, megismerhetjük Jennifer és Jim jelenét, és szép lassan a múlt is kibontakozik. Egyre durvább titkok kerülnek napfényre, amitől világos lesz 20 éve a két fiatalnak miért kellett külön válni, azonban a jelen titkai sem könnyítik meg az életüket.

A könyv első fele kicsit érdektelen volt számomra, úgy értem bármikor le tudtam tenni az olvasást és nem rohantam hogy folytassam. A második felétől beindult a történet is, onnantól már igyekeztem megtudni a miérteket, és azt kell mondjam jó kis történet kerekedett a végére, és meglepődtem azon, mi minden történt a "múltban".

Nyári hétvégére kellemes olvasmány!

 https://moly.hu/konyvek/tasmina-perry-haz-a-naplemente-tonal

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr7914976182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása