Nicky Pellegrino - Olaszország, szeretlek! (32)
2019. június 27. írta: csillabella

Nicky Pellegrino - Olaszország, szeretlek! (32)

*4,6*

Miután áprilisban voltam Olaszországban ( életemben először)  teljesen az ország szerelmese lettem. Így mikor párom a könyvtárban a kezembe nyomta ezt a könyvet, háááát mondom jöhet! Bár Pesten élek, vidéken járok könyvtárba, és úgy látszik másnak is felkeltette a könyv az érdeklődését, mert előjegyeztették. Én viszont késtem vele, és mivel még volt 2 hét, hogy ismét hazamenjünk Zalába, ezért akkor gyorsan ki szerettem volna olvasni, ha már büntit is kell fizessek majd.

covers_493793.jpg

Kissé nehéskezesen indult, de az is lehet, hogy csak én rázódtam bele nehezen. De meg kell mondjam ez a könyv egy olvasási válságon segített át! 2 nap alatt kivégeztem!

A történet a 60-as években kezdődött, San Giulioban, ahol a Carozza család él. Legidősebb lányuk dacolva az akkori szokásokkal dolgozni kezd a Caffé Angeliben, és egy nap megszökik Rómába. Nem sok minden derül ki erről az időszakról, amit a fővárosban töltött, egy azonban mindenképpen: gyermeket vár. A becsületét mentve férjhez adják, ami egyik félnek sincs ínyére. Mikor a dolgok rosszabbra fordulnak, Maria Domenica ismét útra kel.

2_1.jpg

Lánya Chiara már más körülmények között nő fel, viszont érdekes módon nem érdekli a múltja, gyökerei, míg harmincas nem lesz, és egy barátnője a fülébe nem ülteti a bogarat. Innentől indul a nagy kaland.

Mindkét része érdekes volt a könyvnek, olvastam volna még szívesen Maria Domenica történetét is, de Chiara szála is lekötött. Egyedül, ami nekem kicsit sok volt, és nehezen vette be a gyomrom: az unokatestvérek közötti szerelem es vonzódás a 2000-es években. Maria D. makacs volt, Chiara kicsit ostobácska.

De ezt leszámítva tetszett a könyv: haladós, hangulatos, jókor volt jó helyen, hogy visszahozza a kedvem az olvasáshoz.

ttps://moly.hu/konyvek/nicky-pellegrino-olaszorszag-szeretlek

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr2214910036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása