Keith Stuart - Kockafiú (13)
2019. március 16. írta: csillabella

Keith Stuart - Kockafiú (13)

*5.0*

Valószínűleg sosem szúrtam ki volna ezt a könyvet, de szerencse, hogy Párom (aki maga is elég nagy kocka) megvette nekem. Kissé tartottam tőle, annyira a számítógépes játékok nem állnak hozzám közel, így féltem, hogy nem fogunk egymásra találni a történettel. Hát kár volt aggódnom. Nagyon szép könyv, vicces stílusban megírva, és időnként pár könnycseppet is kicsalt...

kockafiu-valasztott-borito-vegleges.jpg

 Alex amúgy sem könnyű élete darabokra hullik: felesége elküldi, mert nem segít otthon eleget Sammel, aki amúgy is több törődést érdemel, mert autista. Nem egyszerű vele. Alex a munkájának él, de a cég nehéz helyzetbe kerül, így onnan is elküldik. Barátja lakásán csövezik, fürdik az önsajnálatban, mikor rájön, hogy így nem mehet tovább. De nem tudja hogy fordítson, ha csak arra gondol, hogy fiával kettesben töltsön el pár órát, már szorong.

 Szép lassan közel kerül fiához, egy játékon keresztül kerülhetnek egy világba, és így megtanulja hogyan találja meg a hangot vele.

index-hero-og.jpg

A könyv bemutatta, hogy nem könnyű egy autista gyerek nevelése: ha bármi váratlan történik, nehezen dolgozzák fel. De ha akár csak a cipő nem a megfelelő szorosságúra van húzva, attól is tönkre mehet egy nap. Nem jó a hangzavar sem, vagy bármilyen étel. Ilyen könyvek alatt elgondolkozom, hogy szerintem kicsit én is autista vagyok (talán Aspergeres).

Nagyon jókor jött ez a könyv, minden lapját imádtam, ennél fogva sajnos gyorsan a végére is értem. Pedig örültem volna ha minden hosszú munkanap végére marad egy kicsi belőle, hogy feltöltsön! Szuper és hiteles könyv! Nem mondom, hogy nem kiszámítható (alapvetően például egy kriminél ritkán jövök rá, hogy ki volt a tettes) de itt sejtettem pár dolgot. Ez mit sem vont le a szórakozásból.

https://moly.hu/konyvek/keith-stuart-kockafiu

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr4314693162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása